tirsdag 29. desember 2009

Winterwonderland

Idag fikk ho mor være med å kjøre litt slalåm også, og småtten storkoste seg med mamma & pappa i bakken:-)
Imorra skal vi kjøre med sele for første gang, vi krysser fingrene for at han fortsatt vil storkose seg i bakken!!!
Det har gått ganske greit de 2 første dagene, så vi håper det vil fortsette sånn. Han står mer alene, og nå gjelder det bare å få ham til å svinge og tørre å stå alene...



Lykken er å feire romjul på dette vakre stedet...
Det ser ut som et eventyr syns nå jeg:-)




Vi er fantastisk heldige, har jeg kommet fram til:-)

4 kommentarer:

Kathleen sa...

Herlig! Vi skal en tur til kvitfjell snart og gjett om jeg gleder meg! :D

God nyttår til dere!

Monja sa...

Å her var det mye vinterstemingsbilder, skjønner at dere koser dere på fjellet....og tusen takk for hygggelig kommentar på bloggen min...det er sååå koselig....ønsker deg og dine et riktig Godt nytt år...klemmer fra Monja

ELIN sa...

Fantastisk flotte bilder. Herlig med romjul på fjellet. Det går sikkert bra med småtten i sele også. Tusen takk for koselige kommentarer på bloggen min. Skal bli spennede å følge deg videre også, det gleder jeg meg til. Ønsker dere et riktig godt nytt år! Klemmer fra Elin

♥ Linnie ♥ sa...

Ååå så nyyydelig!!!

♥ ♥ ♥