fredag 18. desember 2009

De siste dagene..

Har vært endel styr de siste dagene, med avslutninger, julegavehandling, julebord og baking. Her ser dere småtten min som skulle "hjelpe" meg med å lage sjokoladekake til klassen min:-) Det ble sjokoladesøl OVERALT, men det var jo litt moro også da:-)
Vi har også rukket et besøk hos venninna mi og kompisen til småtten, og det er som alltid veldig koselig!
Kalendergaven til småtten på torsdag:-)

Idag var det duket for nissefest i barnehagen, og småtten ville gjerne ta et bilde av seg selv for å forevige nisseansiktet sitt, hehe...
Godt ho mor rakk å knipse et bilde før dressen var full av grøt og rosene i kinnene gnidd bort:-)
Da vi kom hjem fikk han dagens kalendergave:
Som var "Jul i svingen" forkle og pepperkakeformer:-)
Vi skal nemlig ha bakedag idag sammen med onkel og tante, så da måtte han få det i kalenderen idag:-)
Nå skal vi hente onkel på toget, noe småtten gleder seg masse til:-)
Ha en strålende fredag folkens, her står den i pepperkakens tegn:-)

5 kommentarer:

ingrid sa...

puhh...ser travelt ut når de bler eldre ser jeg...:D Men masse kos også da,sånn som å bake pepperkarer :D

ingrid sa...

og forresten....utfordring til deg på siden mi :D

Størstepia sa...

Ja, vi koser oss masse, men er jo selvfølgelig også ganske slitsomt:-) Ikke lett å henge med en 2 åring når han løper rundt, hehe:-)

Skal ta utfordringen din imorra, hehe:-)

Kathleen sa...

Tiden rett før jul er så magisk! :D

God helg til dere! Jeg har forresten fått ny adresse på bloggen min :)

Størstepia sa...

Da har jeg rettet adressen:-) (Lurte litt hvorfor jeg ikke kom inn igår seh:-)