torsdag 31. desember 2009

Eclipse - Stephenie Meyer

Da ble jeg ferdig med bok nr 3 i Twilight serien, og jeg må si jeg GLEDER meg til å lese den fjerde og siste boka; Breaking Dawn.
Lillesøster leser den nå, så jeg skal låne den når hun er ferdig.
Denne boka handler mest om Bellas forhold til Edward & Jacob og hun skjønner at hun er forelsket i dem begge. På hver sin måte. Den handler også om at vampyren Victoria er tilbake og skal ta livet av Bella. Vampyrene i Cullenfamilien og varulvene fra LaPush samarbeider for å hjelpe Bella. Jeg sier ikke hvordan den ender, fordi det er sikkert flere av dere som venter på filmen som kommer i slutten av juni:-)
Tror jeg likte disse bøkene så godt fordi jeg også elsker Harry Potter bøkene. Litt fantasi, litt spenning, litt morsomt og selvfølgelig kjærlighet<3 !!! Jeg vil vel si at det er kjærlighetshistorien mellom Bella og Edward og etterhvert Jacob som gjorde at jeg ikke klarte å legge dem fra meg. Jeg er en håpløs romantiker, hihi :-)


Ingen kommentarer: