søndag 13. desember 2009

En travel barnefri helg:-)

Fredag stresset jeg fra jobb for å hente småtten, for jeg skulle kjøre ham til mamma før jeg skulle på julebord. Siden mamma bor noen mil unna, så tok alt dette litt tid...
Jeg rakk heldigvis julebordet og mannen & jeg så sånn halvveis respektable ut iallefall:-)
Maten var det ingenting å si på, vi spiste på Refsnes Gods, og stemningen var upåklagelig. Til hovedrett spiste jeg elg, og det var kjempegodt!
Lørdag sov vi helt til 11, JOHO;-) Ble nesten brydd jeg, når jeg så hvor mye klokka var:-)
Men vi kom oss nå opp, fikk ryddet og ordnet litt her hjemme, før julegavehandelen tok over.
Etter endt handel, så kom HØYDEPUNKTET denne helga - nemlig:


Mannen slapp meg av og dro videre for å ordne noe fyrverkeri gjennom en kamerat.
Tror ikke det er noe bedre jeg, enn å rusle rundt for seg selv på IKEA, uten mann og masete barn som helst ville vært et annet sted...
Jeg virkelig koste meg og dro med meg endel mer enn jeg hadde bestemt meg for, hihi;-)
Her er bare noe av det jeg fikk med meg:





Se du kule formene da, hehe, elg og snegle og rev og ekorn og pinnsvin + liten bjørn:-) Gleder meg til mange rare pepperkaker og mange morsomme matpakker:-)
Jeg fikk også handlet 2 stk av denne stolen, som jeg nå har en av på badet og en på soverommet. Ble veldig fornøyd:-)
Kvelden var kjempefin. Vi testet ut Crispy Chicken, og det smakte forteffelig:-)
Vi satt på stuegulvet og pakket inn gaver, mens vi så på alt & ingenting på tv. La oss i 12 tiden og det er det LENGE siden vi har gjort på en lørdag, hehe:-)


Formiddagen idag gikk med på rydding i skuffer og skap, vi pyntet ferdig til jul og vi fikk ruslet oss en lang søndagstur. Nydelig.
Det var så nydelig vær idag:-)
Kalendergavene fikk småtten med seg til mamma og dette er hva som skjulte seg lørdag & søndag:

Enda en badebil i Cars-serien og antiskli-nissesokker:-)
Ha en flott søndagskveld folkens!!!
PS:Imorra går jeg inn i siste arbeidsuka mi før jeg har nesten 3 uker ferie, JOHO:-)

5 kommentarer:

Kathrine H sa...

Det ser og høres ut som om du har hatt en flott helg!

Koselige bilder - og det høres herlig ut med noen timer alene på Ikea. ;o)

Ønsker deg og dine en riktig fin ny adventsuke!

June sa...

Hørtes ut som en helt fantastsik deilig helg!!
Utroli hvor mye man får gjort iløpet av en liten barnefri stund, hehe!

Ha en fortsatt fin kveld:)

-June

Line! sa...

SÅÅ flott du var på julebord!!
Høres ut som en deilig helg! =)

Størstepia sa...

Kirsebær: Ja, Ikea alene er himmelen for meg iallefall, hehe:-)

June: Ja, barnefri innimellom er greit, da får man gjort endel ting man ikke rekker i hverdagen:-)

Line: Takk:-)

ingrid sa...

oy...fikk lyst på elg jeg nå...hihi..
Ha en fin mandag :D