tirsdag 8. desember 2009

Kalenderen til småtten


Kalendergaven til småtten igår var en Lynet-kopp som han var meget fornøyd med. Den MÅTTE bli brukt ASAP, og da var det bare å helle i litt melk. Den måtte også bli brukt til middagen:-)
Gaven idag var det litt værre med. Det var en t-skjorte med Mr. Potato Head, som jeg trodde han ville like. Han gjorde det etterhvert altså, men var litt sinna med en gang. Han skulle jo strengt tatt ha en LEKE, ikke klær!!! Den ble kastet bort og med et sint blikk opp mot de neste gavene, så forlangte han å få en ny. Etter litt overtaling så fikk jeg heldigvis på ham t-skjorta, som jeg visste ville være morsom å ha i barnehagen. De bruker nemlig Mr Potato Head til å lære seg engelsk i barnehagen:-)
Får håpe jeg ikke var så dum at jeg la mer klær i morgenens pakke, hehe...

Ingen kommentarer: