onsdag 23. desember 2009

Det lakker og lir...

Nå er det kvelden før kvelden og jeg har akkurat kommet hjem fra juleselskap hos mamma. Småtten fikk masse gaver der idag også, og vi er superfornøyde med "fangsten" :-)
Julestrømpene er hengt opp, og endel av gavene ligger under treet i stua.
Snøen daler ned ute og dette ser ut til å bli en av de første hvite "julaftnene".
Jeg vil benytte muligheten til å ønske alle dere som leser bloggen min en riktig
GOD JUL!!!
Dette er det første året mitt i blogglandia og den første julen jeg "feirer" her inne.
Jeg må si at jeg føler jeg har blitt "kjent" med mange av dere der ute.
Før jeg begynte å blogge visste jeg jo ingenting om denne verdnen, lurte litt på om den blogginga var så ille mye å stå etter. Men det VAR det jo!!! Det er fantastisk mange flotte og kose mennesker der ute - både som leser min blogg & som jeg leser bloggen til!
Til dere bloggere der ute; dere er flotte og herlige mennesker! Dere legger igjen så mange søte ord og kommentarer. Jeg blir imponert over alle dere der ute!
Line, Elin, Kathleen, Monja, Milla, June, Ingrid, Plosiv, Linda, Lyst på Livet, Lynetmor, Mona, Linn, Kirsebær, Gro Marit, Stine og alle andre blogger jeg leser; takk for alle de flotte opplevelsene jeg har fått dele med dere:-) Gleder meg til å følge dere i 2010 også:-)

Håper dagen imorgen blir som dere har håpet & at julenissen har med alt dere ønsker dere:-)
Drøm søtt i natt alle sammen:-)

4 kommentarer:

June sa...

Ikveld har jeg endelig fått tatt meg en liten runde innom alle favorittbloggene mine.
Rart hvordan man savner det når man ikke får tid eller mulighet til å inn å lese noen dager...:)
Disse siste dagene har jeg virkelig følt meg på etterskudd, men får trøste meg med at mange andre har det likt og så får det heller bli flere kommentarer, flere innlegg på egen blogg og mer tid til å kose seg med fine blogger når jul og nyttår er over og hverdagen er her igjen!
Viktig å kose seg og slappe av og ha det fint sammen med venner og familile også nå i denne tida! :)

Håper du får en kjempefin julefeiring med dine nærmeste, så "snakkes" vi snart igjen! :)

Stor juleklem fra June

ingrid sa...

måtte fnise litt nå...2010 blir det neste år :D
Masse god jul til deg og dine!! Kjempe koselig blogg å følge, og håper det blir masse koselige innlegg fra deg i det nye året som kommer!!!
*juleklem*

ELIN sa...

Håper dere har hatt en flott julekveld, og tusen takk for du har delt dine gode opplevelser her på bloggen med oss. Alltid koselig å lese her, og veldig hyggelig når du legger igjen kommentarer hos meg også :) Ønsker dere en riktig god romjul. Klemmer fra Elin

Plosiv sa...

Takk det samme, supre du! Det har vært kjempegøy å få lese bloggen din i året som har gått. Gleder meg til fortsettelsen.:)