torsdag 3. desember 2009

3.desembergaven + litt lek

Idag lå denne i kalenderen til småtten, men den var ikke SÅ poppis som Lynet-bilen, men heller ikke så upoppis som tigeren i går. Hehe. Det var først i badekaret i kveld at denne ble MEGET poppis, og ble vasket sikkert 100 ganger. "Mamma, mer såpe til Pinkel" kom det hele tiden fra småtten. Tror han syns det var moro med en ny badeleke, det har vært litt ketshupflasker o.l. i badekaret den siste tiden:-)
Var også å besøkte ei venninne av meg ista, som har en pjokk som er like gammel som småtten min. Siden vi bor ca 40 min unna hverandre blir det ikke så ofte, men de gangene vi får rotet oss til å besøke hverandre blir det alltid veldig koselig:-) Idag sto pannekaker på menyen og gutta koste seg med biler, men mest med Fantorangen-ballongene som dere ser:
Hysterisk morsomt var visst dette:-)
Småtten sov forresten hele natta sist natt, så vi krysser fingrene for gjentakelse:-)
Ha en god natt alle sammen;-)

4 kommentarer:

ingrid sa...

Så koselig :D Lillegutt sov også veldig godt i går natt...første gang han har sovet hele natta uten nattmelk :D Men var tilbake til normalen i dag *sukk*

Trine Lise sa...

Så flotte gaver i kalenderen og det badevotten var jo super, hvor har du kjøpt den?

Størstepia sa...

Ingrid: Huff da... Det er veldig slitsomt med barn som ikke sover på natta, men man får trøste seg med at det går over. Det er ikke gøy akkurat når det står på, det vet jeg alt om!!

Trine Lise: Den har jeg kjøpt i London:-)

Monika sa...

Ååh, det virka skikkelig koselig! :D