tirsdag 29. desember 2009

New Moon - Stephenie Meyer

Leste ferdig denne forrige uke, men har ikke rukket å skrive om den før nå...
Denne var også like vanedannende som den forrige, man føler seg helt fjortis når man ikke klarer å legge fra seg boka, fordi det er kjærlighetsdrama fra start til slutt:-)
Dere som har sett filmen vet jo hvor fantastisk kjærlighetshistorie dette er, og boka er kanskje ENDA mer fantastisk enn filmen... Det er flere detaljer og mer intriger og jeg bare ELSKET den!!!
Det som er litt trist i denne boka (jeg sippet som et lite barn, hehe) er jo at Edward forlater Bella. Han gjør det fordi han mener det er hennes beste, men hun sliter og takler det ikke bra. Når Edward er borte blir hun bedre og bedre venner med Jacob og de utvikler et flott vennskap. Hele tiden håper hun at Edward vil komme tilbake, men tilslutt ender det med at hun selv må dra til Italia for å redde Edward fra Volturi-vampyrene.
Meyer forteller denne historien også fantastisk, og jeg GLEDER meg masse til å se filmen!!
Må også si at jeg så "Twilight" filmen heromdagen, og jeg syns Robert Pattinson passet FANTASTISK bra til rollen som Edward! Har dere ikke sett den så løp & lei den:-) (Kristen Stewart var også nydelig i rollen som Bella!!)

Ingen kommentarer: