mandag 9. november 2009

Pappadag og en helt vanlig mandag


Igår var det pappadag, og jeg vartet opp med Oreokake (trykk så finner du oppskriften;) og belgiske vafler.

Småtten var storfornøyd med BÅDE store vafler OG kake:-)
Både farmor, farfar, oldemor, morfar og kjærsten hans var på besøk. Småtten fikk masse oppmerksomhet og NØT å være midtpunktet hos besteforeldrene:-)

Småtten & mamma skulle ta bilde av seg selv, men småtten insisterte på at vi gjemte oss bak farsdagskortet til pappa:-)
Det eneste bildet jeg fikk lurt meg til av småtten og pappa på farsdagen. Han lille poden begynner å bli LITT egen og sta, og skulle under noen omstendigheter IKKE ta bilde sammen med pappa'n sin:-) (Uvisst av hvilken grunn:-)

Idag har vi bare ruslet tur ned til butikken og handlet og lekt litt ute. Idag fikk jeg lov å ta bilde av dem da, hihi:-)
Ha en flott uke alle sammen:-)

4 kommentarer:

ELIN sa...

Så fint høstbord du hadde pyntet, og hærlig kake, og store vafler :) Kan tenke meg at dere koste dere masse! Jeg har også en iten en som bare vil ta bilder på egne premisser om dagen, så det er ikke så lett. Klemmer fra Elin

June sa...

Så koselig! :)
Håper dere og får en fin uke

-June

Størstepia sa...

Elin: Takk:-) Vi koste oss glugg ihjel:-)
Godt det er flere som ikke vil gjøre det mamma/pappa sier!

June: Takk, håper du også får en flott uke!!!

Kathrine H sa...

Nå fikk jeg også lyst på vafler og Oreokake - det så herlig ut!

I det siste har jeg eksperimentert litt med diverse oppskrifter, så jeg får vel prøve meg på Oreokake også. Får håpe på litt hell der, for talentet er det så som så med. ;o)