søndag 15. november 2009

Utfordring

Jeg har fått denne utfordringen av Milla:

Skriv tre ting som du husker som om det var i går:
1. Dagen jeg møtte mannen i mitt liv: 13 november 2004

2. Dagen han fridde: 26. Mai 2007
3. Dagen lille gutten min ble født – en dag man aldri glemmer! Både mannen og jeg var overveldet av følelser, har aldri sett mannen min gråte, verken før eller etter, men den dagen bare trillet tårene hans

Skriv tre ting du misliker:
1.
mennesker som er utro !
2. Foreldre som slår og mishandler barna sine. Har ingen respekt for sånne mennesker!
3. Sure og gretne mennesker, som lar det gå ut over andre. Æsj.

Skriv tre ting du liker godt:
1.Kjærsten min og sønnen min
2. Klassen min (jobben min), jeg har det fantastisk koselig på jobb, og koser meg masse med ”barna” mine! Det er en gjeng 9 åringer som er fantastiske!
3. Jul: Stemningen, Jul i Skomakergata, julekalender, gløgg, grøt med mandel, gavene, maten, tente lys og lukten av juletre!
4. Skriver 4 ting jeg, hihi, klarte ikke bare ta 3! Den siste er REISE. Både jeg og mannen ELSKER å reise. Vi har vært i 48 land begge 2, og målet er å komme gjennom de fleste land i verden. (tror vi sliter litt med det da. Hihi. Men er verdt et forsøk!:) Den fineste måten vi har rest på er uten tvil CRUISE!!!

Skriv tre blogger du besøker daglig:
Jeg besøker de fleste bloggene på blogglisten min hver dag jeg, er så mange fantastiske blogger der ute!

Skriv ned tre sanger du hører på for tiden:
1.
Leona Lewis – Happy
2. Donkeyboy – Ambitions
3. Rihanna – Russian Roulette
Skriv ned tre programmer du følger med på:
1. CSI Miami
2.Ghost Whisperer (når det går da, for nå er det ikke nye episoder. ELSKER Jennifer Love Hewitt!!!)
3. Frustrerte Fruer / One Tree Hill (er ikke Chad Michael Murray smaskens, kanskje?)

Skriv opp tre blogg venner du vil gi denne videre til:
1. Elin
2. Line
3. Linda

1 kommentar:

ELIN sa...

Heisan,
Ville bare fortelle hvordan du får snø på bloggen din :)
SNØ PÅ BLOGGEN:

1. Gå til denne siden: http://www.bloggerbuster.com/2008/12/simple-snow-effect-widget-for-blogger.html

2. Klikk på knappen 'Add snow effect to your blogger blog'

3. Ferdig! Enkelt, ikke sant?

Skal prøve å ta utfordringen i morgen :)

Klemmer fra Elin