søndag 22. november 2009

En travel lørdag

Lørdag morgen dro vi på harryhandel og på Nordby hadde de fått et stort lekeland som jeg parkerte både mannen og småtten i:-) Helt genialt! Kostet 40 kr og måtte ha med en voksen. Mens de lekte og herjet der gikk jeg i ro og mak på Maxi Mat og handlet det jeg trengte UTEN å stresse. Helt himmelsk:-) Fikk tilogmed handlet noen julegaver!
Her ser der småtten kose seg i lekeland:



Etter endt handel og leking, møtte vi morfar og spiste på MAX. Da begynte menneskemengden på senteret å ta seg opp, og køen for å få litt mat var hinsides... (de som sto bak kassa var ekstremt treige også da...) Men maten var helt OK og morfar måtte bare gi småtten en godisbit som dessert...
Da vi var ferdig med harryhandlinga, så fikk jeg tillatelse til å løpe inn på Kremmerhuset å raske med meg noen juleting:-) Fikk katalogen deres i posten forrige uke og hadde vel lyst på det meste!!! Kunne jo ikke handle alt der da, så jeg endte opp med ny "juledørmatte":
kakeboks:
Og 4 grøtskåler. Hadde tenkt å kjøpe flere, men det får jeg gjøre en annen gang og smugle de inn når mannen er på jobb, tihi :-)
Nå gleder jeg meg til grøt med mandel på julaften formiddag:-)!!!
Fikk handlet både mye til huset og julegaver og mat i går, en flott lørdags formiddag!
På kvelden fikk vi middagsbesøk av forloveren til mannen og kjærsten hans, men det glemte jeg å ta bilde av. Det var iallefall hjemmelaget pizza, sjokoladefondant og rosévin, så vi koste oss masse alle 4:-)

Ingen kommentarer: