onsdag 4. november 2009

Det snør, det snør, tiddelibom...

Igår var mamma og lillesøs på besøk, og både jeg & småtten storkoste oss med besøket! Småtten var veldig konsentrert (som dere ser på bildet) med bygging av høye tårn (som han dytter i gulvet og ler så han griner) og leking med små-bilene sine. Mormor hjalp mer enn gjerne til:-)
Så har vi et ordentlig kosebilde av småtten sammen med mormor & tante.

Ikveld begynte det å snø... Vet ikke helt hva jeg syns om det, for det blir jo bare slaps av det og alt blir klinete og skittent. Heldigvis byttet vi (jeg sier vi, men det var jo egentlig mannen, hihi) til vinterdekk i helga, og jeg SVERGER til piggdekk. Føler meg mye tryggere da, selvom det kanskje ikke er SÅ mye bedre enn piggfritt. Men da er jeg iallefall mer rolig når jeg kjører på glatta, og det kan jeg forsikre dere om at er meget bra for alle andre stakkars bilister der ute:-)

Nå skal jeg fortsette å lese litt i "Panserhjerte", har kommet ca 80 sider og den er veldig bra hittil!!! Harry skuffer ikke, hehe:-)

8 kommentarer:

Camilla- casual living sa...

Så mye det snør hos dere da:) (og nå måtte jeg titte ut og ser til min overraskelse at det legger seg her også.JIPPI).

Så at jeg hadde klart å overse nisseinnlegget ditt, skal love deg at det blir nok ikke noe oppstilt bilde her i år heller. en tre åring gjør som de vil når det er bildetid;) Flaks jeg liker ikke-oppstilt-bilder best da. hehe

ha en fin kveld med Harry, lurer jammen på om jeg skal ta fatt på litt lesing selv snart jeg:)

klem

Størstepia sa...

Nei, oppstilte bilder er ikke alltid like lett... SKulle ønske det var mer snø, så kunne man tatt et utebilde som julekort, men man må jo rekke å bestille de før jul også da, hehe:-)

Les og kos deg, det er enorm avslapping:-)

ELIN sa...

Det snør hos dere og ja :) Litt koselig er det jo, selvom det er kanskje er litt tidlig...Så ut som dere hadde det kos med familiebesøk. Klemmer fra Elin

Monja sa...

Familiebesøk er alltid hyggelig, det er på en måte alltid bankers for de små...og som regel de store også;)hehe, de tsnør her også, laver ned ....kos ,men for meg er det en måned for tidelig, men lite å gjøre med det.....det været kan ingen rå med ;)klemmer

Størstepia sa...

Hihi, ja her snødde det i hele går kveld. Ligger litt på bakken nå på morran også ser jeg:-)
Enig med deg Monja, er litt tidlig.
Og ja, familiebesøk er alltid veldig koselig, særlig for mormor som bor en times tid unna og ikke ser småtten så ofte...

Kathleen sa...

Jeg liker sne! :) Masse sne her hos oss også!

Størstepia sa...

Hehe, godt noen er glad i den:-)
Er det jeg også altså, men nå er det liksom bare slaps. Når det er kaldt ute og store snøkrystaller daler ned, så er jeg veldig lykkelig:-)

June sa...

hei igjen, og takk for det! Kjempekoselig at du likte bloggen min:)
Leah ble 3 år i juli.
Hvor gammel er din?

-June