tirsdag 24. november 2009

Utfordring fra Line

Jeg fikk en utfordring av Line, om å finne 3 ting til under hundrelappen, and here it goes:
Jeg er ekstremt glad i luer. Jeg HATER å fryse, og går dermed med luer fra oktober til april. (Ute altså:-) Og her er en lue jeg virkelig ville likt å få i julegave, nemlig denne flotte HM lua til 99,-. HER kan du finne den!
Ellers er det veldig viktig å synes ute i trafikken nå når det er så mørkt, så hvorfor ikke gi bort disse søte refleksklistremerkene??? De kan festes flere steder skjønte jeg på Idepikene sin hjemmeside. Koster 45,- og virker som et kupp på meg! Hvorfor ikke ta 2 ?;-)

Jeg er jo litt over gjennomsnittet opptatt av bilder, så personlige gaver er tingen for meg i år. Hva med denne koppen med bilde av god-ungen eller hele familien til 79,-
på Japan Foto??

Så kommer de jeg utfordrer:
Ha en flott tirsdagskveld!


2 kommentarer:

ELIN sa...

Gode julegavetips :) Skal prøve å få tatt utfordringen jeg og. ha en fin dag. Klemmer fra Elin

Størstepia sa...

Så flott! Er jo alltid greit å få noen julegavetips;-)