onsdag 27. mai 2009

Lite av varje

Idag har vi egentlig ikke gjort noe særlig. Mannen min fikk vite at han fikk beholde jobben (det har vært endel omveltninger der i det siste), mens han mistet flere gode arbeidskamerater. Dessverre.
Vi måtte i butikken, og satt minsten i vogna si og trillet ned på Rimi. Det hadde vært strålende å rusle, hadde det bare ikke vært for den hersens vinden:( Vi blåste jo nesten bort... Håpet at vi kunne gå inn å se på Drømmehagen da vi kom hjem, men NEIDA. Han nektet. "UTE", sa han bare og ville ikke inn. Da måtte vi bare pent være ute, og lekte og gikk litt rundt. Problemet er bare at hans egne leker er veldig kjedelige... Han vil bare inn til nabojenta, som er 1 1/2 mnd eldre. De har 3 barn, så de har massevis av leker. Både på verandaen og i hagen. Han er meget målrettet og går BARE bort til dem. Her ser dere ham i full fart på vei mot verandaen deres... Det er visst ikke så farlig for ham om de sitter rett innenfor & spiser middag... Litt værre for meg, som må hente ham hylende og skrikende omtrent hver dag...
Vi fikk ham opp på verandaen vår til slutt, og da var det veldig gøy å leke med pappa;-)


Ellers kjøpte vi jo litt til ham i Barcelona... Her er noen badetrommer vi fant på en flott lekebutikk som het
"Imaginarium". Han ELSKER dem og trommer og trommer i balja si. Var fantastisk mye flott der, litt som "Early learning centre" i Storbritannia.


Ellers var vi innom C&A, og der har de masse flott, og det er ganske billig. Vi handlet allikevel for ca 800,- der... Men vi fikk alt dette da: En pen lyseblå rutete kortarmet skjorte, en kortarmet skjorte med vest, 2 t-skjorter, turkis t-skjorte m/rutete shorts & kakigrønn bukse/shorts m/ t-skjorte og kortarmet skjorte til. Nå skal småtten bli fin i sommer tenker jeg... Handlet endel til ham på salg i New York i fjor sommer også, så nå er det BEST at det blir en flott solrik og varm sommer!!!

Ellers må jeg si at jeg er ganske sur på Benetton. Ikke fordi de har stygge klær. Eller lite klær. Men fordi de har så mye klær. Så utrolig mye flotte klær. Kunne handlet et helt klesskap til småtten der...
Men det er så dyrt. Fant noen kule collegejakker - kostet jo BARE 30 - 40 Euro. Dvs mellom 300 og 400 kr. Syns kanskje det er NOE drøyt... Men men. Skal til Spania igjen om 3 1/2 uke, så da får jeg spare til det og lukke øynene når jeg betaler et par antrekk...

1 kommentar:

Anonym sa...

Så koselig innlegg.:) Hehe, jeg er litt sinna på ulike butikker jeg også, dyre butikker med kule klær. Hvorfor er det alltid sånn at man finner ting man har lyst på når man er blakk, men når man har penger, så finner man ingenting? Et av livets store mysterier... :p