fredag 8. mai 2009

Frisør & bryllup

Endelig fikk jeg rotet meg en tur til frisøren idag - og tatt nye striper. Håret var NOE kjedelig nå kan du si, så det var meget etterlengtet. Skal klippe meg litt kortere, men tar ikke det før etter sommern. Må psyke meg opp litt først;-)
Hun flettet sånn kul flette på meg også, så stripene kom ekstra godt fram!



Også er det tid for bryllup igjen. Gleder meg supermye til å se snuppa komme opp kirkegulvet imorra. Her ser dere bilde av brudekjolen hennes. Den er av merket Agape og hun kjøpte den av Kathrine Sørland:-)
Er alltid så romantisk å dra i bryllup, blir bra å være litt kjærester og litt forelska igjen. Blir ikke mye tid til det i hverdagen dessverre:( Men imorra er det venninna mi sin store dag, krysser fingre & tær for at det blir bra vær!!! (Det har hølja store deler av dagen idag seh...)

1 kommentar:

Thessa sa...

For en fantastisk fin kjole!