søndag 26. april 2009

Utdrikkingslag

I går var det altså den store dagen for ei av venninnene mine, som ble drukket ut :-)
Vi startet med å dra på spa hele gjengen, hvor brura selv fikk litt ansiktsbehandling og ble sminket for kvelden, mens vi andre slappet av i boblebadet. Etterpå spiste vi lunsjbuffét der ute og så satte vi kursen mot et platestudio. Vi sang inn Dancing Queen, og bruden selv ga ALT. Vi lo så vi gråt. Det gjorde hun også:-)


Etter plateinnspilling, dro vi på et dansestudio hvor hun fikk på seg skikkelig dansekostyme, og vi alle måtte danse og hoppe og sprette etter 'Dancing Queen'. Bruden tok helt av og storkoste seg skikkelig :-)



Dro hjem til forloveren hennes på kvelden, hvor vi hadde litt drikkeleker, utspørring av hennes utkårede på video, spiste god mat - og sist, men ikke minst, DILDOPARTY. Jeg gir meg ende over. Alt de klarer å finne på å lage?? Bruden selv fikk flott slør og måtte demonstrere og forklare endel av produktene. Supermoro!

Dagen var utrolig flott og alle hadde det fantastisk gøy! Nå gleder jeg meg bare til bryllupet ;-)

Ingen kommentarer: