onsdag 12. januar 2011

Utfordring fra Barbro og Netta

Heromdagen fikk jeg en utfordring av søteste Barbro med bloggen
Barbros lille verden:-)!
Jeg fikk den også av herlige Netta noen dager etter:-)
Og utfordringer tar jeg på strak arm vettu!

Utfordringen er som følger:
4 tv-program jeg ser på
4 ting jeg har gjort i dag
4 ting på min ønskeliste
4 ting jeg liker dårlig

Here it goes:

4 tv-program jeg ser på:
CSI Miami
Hvaler
Korslaget
Ghost Whisperer

4 ting jeg har gjort idag:
Laget "pimpet" blomkålssuppe
Vært på jobben 
Vasket rosa tøy i str. 50/56 :-)
Og sist, men ikke minst, så har jeg lekt med småtten!

4 ting på min ønskeliste:
OnePiece (helst i rosa:-)
Flere Moomin kopper og skåler fra Arabia
BOSE dockingstasjon til Ipod (har nemlig ikke noe anlegg i stua...)
En eller flere sydenturer/utenlandsturer i år:-)

4 ting jeg liker dårlig:
En litt sliten og sutrete 3 åring
FOR mye snø og meget kalde vintre... (bommet litt i år kan dere si...)
Barnemishandling
Glatte veier

Sender utfordringen videre til:
Elin med bloggen Elins lille univers
Hege med bloggen Hege-mamma til 3
June med bloggen Junes dagbok
Mona Christin med bloggen Mona Christins side

Ha en herlig onsdagskveld!

13 kommentarer:

Bente sa...

Artig utfordring med gode svar.

Så spennende med ny verdensborger på vei.Jeg skal snart bli tante til nr 3, ei jente denne gangen.Gleder meg.
Selv må jeg nok være ferdig med å føde, snufs,men er snart 40 og har 4 unger mellom 6 og 18 så jeg er storfornøyd med det.

Maratonjenta sa...

Så artig at du ble med på GiveAwayen min! Du hadde jo virkelig en flott blogg, jeg legger meg til som følger!

Hilsen, Maratonjenta!

Camilla`s Castle sa...

Takk for tips!:) Vi tenker oss ihvertfall en tur inn til Havanna. Så får vi se hvor mye vi får reist rundt ellers.
Bra utfordring forresten:) Gøy å lese om hva andre driver med om dagen, hihi..

Bling - our elf on the shelf sa...

Så morsomt :)
Jeg er også C.S.I fan...

Mona Christin sa...

Hei.

Så hyggelig med utfordring. Tusen takk. Tar den på strak arm.

Håper du får noen ønsker oppfylt.

Klem Mona C

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Hei!
Flott blogg du har!

TAKK for koselig hilsen inne hos meg :):) Gjorde meg GLA!
Likte så godt middagsmenyen din -det var jo kjempe lurt! Alltid kjekt med middagstips!

Så koselig å vaske bittebitte små klær!

KLEM Carina,som nå også er din følger :)

Bekka sa...

Fin utfordring med bra svar. Hyggelig å bli litt bedre kjent med deg :)
Ha en fin torsdag!
Klem fra Bekka

♥ Linnie ♥ sa...

Hmm, skreiv en laaang kommentar her, men den ble bortevekk =P

Artig med sånne utfordringer :)

Her er masse som skulle vært gjort, men annet (litt mer kjedelige ting) som må prioriteres, så da sitter man her da, hihi.

Skulle gjerne vært på flere bloggerunder og ikke minst kommentert mer, men TTT, og ja :)

Tusen takk for koselige kommentarer inne hos meg i det siste. Jeg BLIR så glad for det =)

Ønsker deg og dine ei fin uke videre, og ei kjempekoselig helg :)

Stor klem fra Linnie =)

Lisas hjem og skatter sa...

Herlig å lære å kjenne deg litt bedre! :)

Kunne ikke vært mer enig i to av tingene du liker dårlig - barnemishandling og glatte veier! Har lest alt av det som står om Alvdal-saken i avisen den siste tiden! Fy f.. magen vrenger seg! :( selv jobber jeg som barnevernspedagog og gjennom jobben får jeg innblikk i mange barn og unges forferdlige hverdag!

Du skulle jo hatt deg en rosa onepiece nå som du har stor mage :) sikkert deilig å ha når du skal opp på natten med en sulten baby eller bleieskift :)

Ha en super dag søte deg!

lisaklem

Kristin Kreativius sa...

Koslaget går igjen her:) Godt det ikke er bare meg som digger kormusikk på en fredagskveld! :D Du har så fin en blogg:) Masse herlige bilder fra et 2010 som så veldig innholdsrikt ut! Og dette året blir neppe mindre hektisk:) Koselig med lita jente nå da:) (ettersom du vaker rosa babyklær?)

ha en fin dag:)

June sa...

Hei og tusen takk for gøy utfordring!:) Den må jeg få tatt!

Håper du har en fin dag

klem June

Camilla Jørgine sa...

Hei!
Takk for kommentar inne hos meg, og det er så kjekt med nye som "dett" innom sånn tilfeldig.
Ekstra kjekt når det også er nokon som skal ha baby på same tid :) Vi gler oss masse!
Så flott og innhaldsrik blogg du har, her vil eg følgje med!

:) Camilla

susan`s side sa...

Ble du inspirert av innlegget mitt om blomkål suppe? Da blir jeg nemlig litt stolt:-)
Du har vel fått med deg at jeg har blitt pomp de lux selger, hvis du vil ha et party er det bare å si fra. Det forresten ikke noe pes å være vertinne, kundene betaler med kort hjemme hos deg og varene kommer rett hjem til hver enkelt.