mandag 3. januar 2011

Et godt tips

Om du har et nyttårsforsett om å begynne å ta bedre vare på kroppen din,
syns jeg du skal sjekke ut dette:
Kine heter denne dama,
og hun er i ferd med å bygge opp et fantastisk nettsted!
Kine er ei energisk, blid og alltid sprudlende jente
som er glad i å trene.
Kine mener at selvom man har et hektisk liv, så skal
man ha mulighet til å holde kroppen i form.
Det er ikke alltid like enkelt å komme seg på treningsstudioene,
men om man har et opplegg som KUN er laget for en selv, med
forslag til matprogram, treningsprogram osv, skal man
selv kunne ta styringen over kroppen.
Kine er en fantastisk motivator og hun får deg
opp av sofaen og ut på joggetur eller inn på treningsstudioet!

Hun har laget et nettsted med mange eksperter innenfor
flere felt og man kan få hjelp til alt mulig:-)
(iallefall nesten:-)
Så istedenfor å bare melde deg inn (og være støttemedlem)
på et treningsstudio, så meld deg inn her i tillegg da vel:-)
Det er forskjellige pakker, alt ettersom hvor mye man vil
ha ut av treningen.

Nettstedet heter


Jeg tror at Kine har en knakende god ide her,
og at dette er fremtiden innen trening!

Sjekk også bloggen deres.

Ønsker Kine og teamet all mulig lykke til!

6 kommentarer:

Malin - mine gleder - sa...

Takk for tips - skal ta å sjekke ut både nettsiden og bloggen :D

♥ Netta ♥ sa...

Dette så ut til å være et supert tips. Selv er jeg faktisk ganske flink til å bruke helsestudioet så i morgen er jeg igang igjen. Nå blir det spinning og pilates, litt ski og min manns beinharde diett - kjenner at jeg gruer meg litt, men det skal bli godt å bli kvitt juleflesket :-)

Så mange nydelige bilder du har tatt på div. hytteturer i vinter. Jeg skjønner at dere har hytte på fjellet, så deilig. Dessuten får du gratulere så mye med den lille i magen, så spennende.

Tusen takk for så hyggelig kommentar inne hos meg. Det er så utrolig koselig å få hilsen fra dere som leser bloggen min, da får jeg muligheten til å bli kjent med dere. Dessuten oppdager jeg også masse fine blogger som din. Jeg linker til deg inne hos meg og legger meg til som følger :-)

Ønsker deg en fin mandagskveld!

Klem
Netta

Carina Dale sa...

Så spennende! Dette skal sjekkes!!

Trenger en treningsform som ikke er knyttet til et spesielt sted, men som jeg kan ta med meg der jeg er ;-)

Ønsker deg en super kveld!

Klem fra Carina

Unknown sa...

Hmmm, absolutt interressant, takk for tips!
Her er selvfølgelig trening og vektreduksjon på nyttårsforsett-planen, ikke minst for og få litt mer overskudd og energi;)

Denne dama skal jeg virkelig sjekke opp;)

Klem Line

Hegeslilleboble sa...

Takk for tipset, dette må jeg sjekke:)

Lisas hjem og skatter sa...

kult :) kjempetips! jeg er iallefall for dårlig til å ta vare på kroppen min - alt for lat gitt :)

Ønsker deg og dine ett fantastisk flott år!!! :) gleder meg til å følge deg i 2011!

klem fra lisa