tirsdag 21. april 2009

Foreldresamtaler...

Skal være på jobb i hele kveld og imorra kveld og ioverimorra kveld... Grunnen er foreldresamtalene.
De kommer en gang i halvåret og kommer som julekvelden på kjærringa hver gang:(
VET jo at de kommer, men blir sliten allikevel. Nå har jeg ikke startet engang og jeg bare klager... Som regel så er det ganske koselig å snakke med disse foreldrene, og jeg har som regel en koselig opplevelse hver gang. Men man må gi så utrolig mye av seg selv. Og jeg vet jo nå som jeg har fått en liten pjokk selv, at når han begynner på skolen, blir jeg nok MEGET pågående når det gjelder alt med ham på skolen...

Heldigvis ringte svigermor i går og spurte om hun kunne ha lillemann over natta nå i natt! JAAAAA, hihi. Er så godt at noen kan dulle og stelle litt med ham når jeg er stressa:-)

Ha en flott uke alle mann!!

Ingen kommentarer: