onsdag 22. april 2009

Polarpizza

Jeg må nesten dele bildene fra middagen til meg og pjokken igår. Har nemlig ei venninne som jobber i barnehage, og hun tipset meg om en lett og rask og ikke minst GOD middag. Ungene i hennes barenhage elsket denne retten.
Middagen er noe så enkelt som POLARPIZZA!
Dvs: Polarbrød som pizzabunn:-)

Dette gjør du:
Ta ketshup på toppen av et polarbrød. (Eller tomatpuré om du ønsker)

Legg på ønsket fyll (jeg hadde bare kalkunskinke) og ost.

Smell den i ovnen til osten er sånn du liker den.
Og VIPS - her har du verdens raskeste (hjemmelagde) pizza.
Man kan jo bruke pitabrød også, men jeg valgte polarbrød for det var grovere.


Lillemann spiste og koste seg, men var mest opptatt av å få på ny ketshup HELE tiden:-)
Bon apetitt

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Det høres ut som Seb ja. Og dette er stilig! Skal jeg prøve! :)