fredag 30. april 2010

Litt shopping og hopping ;-)

Måtte innom XXL idag for å kjøpe noen gummistøvler til lille gutten vår, for plutselig var alt av gummistøvler og cherrox for smått. Vi fant gummistøvler, men jeg klarte ikke å gå forbi denne herlige regn/allværesjakka fra Didriksons. Så da ble småtten en jakke rikere idag:-) (og vi 349,- fattigere:-)
I tillegg var jeg innom Lindex, de hadde nemlig 30% på alle varer igår og idag, og da ble det et par pysjer på småtten. Han fikk også dette flotte sommerantrekket - jeg har nemlig trua på at sommeren kommer i mai:-) (Har iallefall et HÅP om det:-)

Klassen min har vært med på en hoppetaukonkurranse i 2 uker, og vi har hoppet & hoppet & hoppet og kost oss masse:-) Jentene var ganske flinke allerede før vi startet, men nå har også gutta blitt superflinke:-)
KJEMPEMORO!
Også lærer'n fikk hoppet endel - og gravde fram gamle hoppekunnskaper (om det heter det:).
Å hoppe er både morsomt og kjempebra trening!
Et lite vårtegn, her er de første hvitveisene jeg har sett i år:
God fredagskveld til dere alle!!!
Imorra kommer både "dilla på i april" og jeg skal fortelle om hva jeg lærte igår
(og har gjort i hele kveld, tihi:-)!

8 kommentarer:

FruLisa sa...

Nå er vel straks fredagskvelden over, men jeg kan ønske deg en god helg da:-)

Klem klem

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg blir så nysgjerrig på hva du har lært. Kom igjen a... Hehe.

11 åringen min har også hoppet og hoppet på skolen. Og det har fortsatt etter skoletid. Moro at de finner frem de enkle lekene.

Jeg fikk ikke vært på 30% dagene på Lindex. Men jeg har også 25% hos KappAhl. Må finne noen nye 17.mai klær til 11 åringen. Nå er ikke bunad poppis lenger, dessverre. Men 7 åringen elsker bunad. Puh...

Ha en fin lørdag. Jeg skal på en gedigen regionsfest med jobben i Kongstenhallen. Blir artister og greier. Spent.

Klem

ELIN sa...

Så herlig med litt shopping - alltid moro med noe nytt, men det blir som regel til barna he he. Du er blitt skikkelig sprek du nå da - både hoppetau og rokkering er veldig bra trening da :) Herlig med hvitveis og - gleder meg til en flott mai måned, og ønsker dere en super helg. Klemmer fra Elin

Line! sa...

Hei!
Fine ting Småtten fikk! Snill Mamma ;)
Ha en fin helg videre.

Hege sa...

For en utrolig koselig blogg du har...akkurat etter min smak.
Her kommer jeg helt klart til å titte innom igjen :o)

Så mye fint du har funnet på shopping....shopping er toppers :o)

Hege

by BeaTell sa...

HEI og gratulerer så mye til deg!

Du er vinneren av min GIVE AWAY!
Veldig kjekt at det ble en dame med så koselig blogg!

Send meg adressen din på mail du, så skal jeg få sendt premien til deg så snart som råd :)

God helg viderer!!

Klem fra Beate

Epleskrell sa...

Hei!

Fant bloggen din via Beatell jeg nå, og likte meg så godt her.
Kjempefin blogg!

Legger meg til som følger jeg :)
Kommer vips tilbake!

Linn

Camilla- casual living sa...

mmmmmmmmmmm, nå fikk jeg lyst på sjokolade *trasker ut på kjøkkenet og sjekker skapet etter rester*

Også så flink som du har blitt til å hekle.. det er skikkelig moro:) jeg kan bare å tekle pannebånd, men det er da bedr eenn ingen ting;)

Ha en fin søndagkveld:)

klem