mandag 29. mars 2010

Snømandag...

Idag var det slik vær...
Småtten og pappa akte litt på akebrettet, men det var så dårlig vær at vi heller dro ned på Strandtorget.
Der fikk vi handlet litt, og ho mor var veldig fornøyd med fangsten;-)
Pysjer på halv pris og en herlig Bamse joggedress.
Itillegg fikk jeg handlet "bunaden" som småtten skal ha på 17-mai og sikkert andre festligheter det neste året.
Kjøpte den på Name It og den kostet 399,-. Godt å ha det i boks;-)

Jeg som har "brune" fingre, sliter veldig med å holde blomster, men jeg gjør stadige forsøk.
Idag kjøpte jeg noen herlige påskeblomster og pyntet opp i leiligheten her.
Lillebror har kommet på besøk og skal være til onsdag, ikveld fikk vi spilt Scrabble og spist masse god mat & godis;-) Kjempekost!
Håper dere har hatt en flott mandag, det har vi, selvom været ikke var helt på vår side;-)
Ny dag - nye muligheter imorra:-)

4 kommentarer:

ingrid sa...

ååååå...den bunaden har jeg gått å sett på til Aslak...kanonfin!! Tenker lille karen din blir feiende flott i den ☻

Mona Christin sa...

Hei.

Passet jo fint å dra til Strandtorget når det snør så ille ute. Og du var jo heldig med kjøpa dine. Har vært der en gang før og et helt greit senter det. Måtte på apoteket der etter at minstemann ble syk på Sjusjøen. Da var vi på legevakten og. Mye styr for en fjelltur.

Håper dere koser dere i sesongens siste snø. Full vår når dere kommer hjem igjen.

Er dere ivrige stadion-gjengere da? Vi skal alle mann på mandag. 11 åringen har fått gratisbillett i Flishaugen, mens vi andre sitter på den vanlige tribunen.

Klem

Stine sa...

Hei!!
Kos dere masse i snøen!
Her koser vi oss i solen! hihi...
Tittet på den bunaden jeg også... er ille fin den... bare synd den var litt foret... for fant ut at det ble litt varmt for gutta mine her nede... for hadde vært ille moro å hatt bunad her på 17 mai da!
nyt dagen!

Linda S sa...

Fine, nye kle :) Eg er ikkje så god på det med blomster eg heller.. eg har så lett for å gløyme å vatne dei *kremt* Men eg prøver å bli flinkare ;)