lørdag 13. mars 2010

Litt shopping og stemmeløs

I går kveld mistet jeg rett & slett stemmen...
Sånn er det å være lærer og forkjøla, hehe...
Så idag har det vært en smule slitsomt å shoppe og snakke og rett & slett kommunisere med andre...
Jeg begynte iallefall med å handle litt på Lindex, siden jeg fikk en melding her-om-dagen av Lindex Club at jeg fikk 30% på et valgfritt plagg og 10% på resten av kjøpet. Fant denne jakka til småtten og klarte rett & slett ikke å gå fra den. Småtten var så utrolig flott med den fargen, så da har vi vårjakka i hus:-) (Den kostet 299,- og med 30% fikk jeg den for 210,-)
Ellers dro jeg & småtten til mamma og skal være her ikveld. Mannen skal på hockeyturnering med gutta i Oslo idag og kommer ikke hjem før i natt, så da er det deilig å sove hos mamma...
Ha en strålende lørdagskveld alle sammen!

7 kommentarer:

ELIN sa...

Æsj, så kjedelig å være forkjøla og mista stemmen. Masse god bedring! Flott jakke :) Kose dere, og plei deg selv hjemme hos mamma. Ha en fin lørdagskveld. Klemmer fra Elin

FruLisa sa...

God bedring!

Klem

Mona Christin sa...

Hei.

Synd jeg ikke var på jobb da du var der. Slutta kl 16 vettu.

Det er så fint å få slike meldinger fra Lindex. Greit å ta med seg de rabattene en kan få. Jeg får også fra KappAhl. Mye fint der og, spesielt til jenter.

Kos dere hos mamma og ha en fortsatt fin helg.

Klem fra Mona C♥

Ps Jeg er litt mer våken i dag.

Mona Christin sa...

Hei igjen.

Glemte å ønske deg god bedring. Håper du får stemmerett snart igjen.

MC♥

Vivian sa...

God bedring. Det er kjedelig uten stemme:)
Fin jakke til gutten ja!

Ha en kos lørdagskveld.
Klem Vivian

marie sa...

Hei! Jeg har fulgt bloggen din en stund nå, og jeg blir alltid glad når jeg leser den - fin, morsom, ærlig og interessann! Takk til deg:) God helg og god bedring med stemmen! Morsomt at du la ut bilde av dagens shopping til sønnen din, siden jeg akkurat publiserte min "fangst" av nesten samme slaget til min sønn...og det rett før jeg klikket meg inn på bloggen din!

ingrid sa...

Masse god bedring til deg! Var stemmeløs før i uka jeg...kjedelig!
Ha en strålendes kveld og søndag!!