onsdag 10. mars 2010

Nydelig dag og bestilt ferie

Idag var det utedag, og jeg koste meg med DETTE været i skogen sammen med alle barna "mine" :-)
Vi grillet pølser og akte og lekte og koste oss i snøen. Alle sammen hadde det fantastisk:-)
Nå gleder kroppen seg til vår merker jeg...
Har vært så trøtt i det siste, kroppen trenger masse søvn og jeg tror det er fordi det har vært en så lang og kald og snøfull vinter. Kroppen er rett & slett uttørket på sol og varme og lys!
Så idag var en virkelig vitamininnsprøyting:-)
Gleder meg til flere slike dager utover!!!

Den beste nyheten på lenge må vel være feriebestilling i høstferien...
Høstferien pleier vi alltid å tilbringe i leiligheten i Spania, og dette året var jeg litt bekymret for min "reddende Spania høsferieuke". Har den siste tiden sjekket både Ryanair & Norwegian, men alle de turene jeg fant var på mellom 10000 og 15000... Litt i meste laget syns både jeg & mannen.
Tilfeldigvis sjekket jeg Ryanair fra Gøteborg City Airport ista, og da fikk vi turen til ca 6000,- Svenske kroner (DVS ca 5000 NKR:-). Det var 3 seter ledig til den prisen på akkurat den flyvningen, så jeg fikk røsket ut MasterCard'et til mannen og slengt inn en bestilling. Så nå skal jeg gå & legge meg med et S T O R T glis om munnen, for da fikk jeg endelig bestilt den etterlengtede høstferieuka mi i Spania - JOHO:-)
(Gleder meg litt allerede, er det rart så tidlig?!?! Tihi)
Håper alle har en strålende onsdagskveld! :-)

5 kommentarer:

FruLisa sa...

Hei
Så hyggelig at du var innom bloggen min og la igjen en kommentar:-) Den sovende gutten har i kveld kastet opp..., så ikke den samme idyllen nå, men han kommer seg nok fort igjen.

Mor selv må straks finne senga.... Legger meg til som følger jeg - hyggelig blogg du har!!

Kathleen sa...

Så deilig å ha ferien i boks! (selv om det er en stund til) :D Jeg vil sårt på ferie selv!

Ønsker deg en fortsatt fin uke! Jeg er innom her selv om jeg ikke "rekker" å legge igjen en melding.

Klem :D

Mona Christin sa...

Award hos meg til deg.

MC♥

Lynetmor sa...

Hei, ja, man blir glad og får mer energi nå når det er så fint vær ute om dagen :-) Og så fint at dere har billetter til flyet. Tidlig ute du :-) Regner med at da har dere sommerferien i boks også. Huff, det har ikke vi enda.
Ønsker deg en kjempe fin dag :-)

★ Heidi ★ sa...

Hvor i Spania skal dere??? Jeg er jo saaklart nyskjerring naar nordmenn drar til Spania:) Plutselig er det noen som dukker opp paa disse kanter;)
Men tipper vi er altfor langt nord?!
Deilige dager du har med elevene dine da, virker som dere koser dere og gaar masse paa ski?!
Takk for award, skal pröve aa "svare" paa den snart:)
KLEM!