søndag 14. mars 2010

Påske snart??

Igår før jeg dro til mamma fikk jeg litt ånden over meg og fikk for meg at jeg skulle pynte til påske. Vi drar på Hafjell i påsken, og da pynter jeg jo der også, men har lyst å ha litt pynt her også før vi drar. Den gule fargen er jo så dekorativ, og det er så deilig med litt farger og GULT gjør en jo glad:-)
Så mannen måtte stryke og jeg la på gule løpere og gule brikker både her & der.
Da jeg var hos mamma igår var vi innom Drøbak City, og der snublet jeg inn på Christiania Glasmagasin...
Siden de har halv pris på alt, så måtte jeg bare ha disse 2 søte kaninene. Det ble jo bare 109,- for begge, så jeg fikk jo strengt tatt én på kjøpet;-) (sparte penger mener nå jeg, hehe)
Disse små søte lysene fant jeg på Rema heromdagen, og siden den gule lysbeholdningen fra påsken i fjor var laber, så var det bare å handle disse:-)
Så at JUNE også ville begynne å pynte til påske, godt det er flere av oss, tihi;-)
Ønsker alle der ute i blogglandia en flott søndag!!!
(Sitter inne i finværet uten stemme jeg da, har sendt mannen & småtten ut for å mate endene og ned til svigers, så jeg kan hvile stemmen...)
PS: Var jeg ikke flink til å lage watermark lillebror?!?!:-)

12 kommentarer:

FruLisa sa...

Jeg vet ikke om jeg er helt påskeklar ennå jeg, eller kanskje jeg ikke er klar for gult?!

Ser dere skal til Hafjell i påska - vi bor i Øyer og jeg synes det er artig at folk kommer til MIN bygd & kommune for å ha ferie. Det må jo bety at jeg bor i ei flott bygd:-)

Ha en fin fin ettermiddag!

Klem

ingrid sa...

å de va fine ☻ tror jeg må ta fram påskepynten jeg også...

Kathleen sa...

Nå fikk jeg også lyst til å pynte!
Jeg har planer om å lage påskeegg i år, tenker jeg tar meg en snartur innom panduro i morgen! :D

klem til deg!

marie sa...

Takk for kommentar! Det liker jeg:):) Jeg skal komme med muffinsoppskrift om det blir suksess...

Apropos suksess...I dag bakte jeg suksessterte, og den er jo gul. GULT er nå om dagen "påskete", så jeg pynta den med sånne flerfargede konfekt-påskeegg. Det ble fint, og veldig stas for alle barn!

Ha en fin søndagskveld du også! Jeg retter og retter(vurderer heter det jo....)Har ikke du mye hjemmejobbing på kveldstid? Jeg er jobber på videregående, så det er riktignok tjukkere bunker, men jeg har inntrykk av at det er mye arbeid i grunnskolen også!...

Marie

Line! sa...

Takk for koselig kommentarer hos meg Størstepia! Nå er jeg endelig frisk, er bare Lucas igjen! (*sier jeg mens jeg hører Thea hoste i søvne for 1000 gang siden kl 19 ;) ) Love it..
Herlige påskekaniner! Kjempe fine var de.. Fikk nesten litt lyst til å pynte jeg nå!
Ha en fin kveld videre.

Trine Lise sa...

Så søte kaniner :)

Jeg vil også pynte til påske snart :)

Elisabeth sa...

Så søte påskeharer. Jeg gleder meg til påske. Ble ikke så mye påskefeiring på oss i fjord. Lilletulla ble født på langfredag, så vi hadde påskefeiring på sykehuset. :-)

Men det ligger en Award til deg hos meg om du vil.

Klem.

Mona Christin sa...

Hei.

For et sammentreff. Jeg pyntet litt til påske i dag jeg og, og har kjøpt akkurat disse telysene på Rema. Bare måtte ha de. Mange fine varianter i lys der nå. Plukket løv på fredag og tok det inn i dag. Litt tidlig, men shit eller.

Disse harene var jo skjønne. Og billige.

Ha en fin uke.

Klem fra Mona C♥

Siri sa...

Så søt påskepynt :) kommer ikke til å pynte til påske, jeg. Men må vel kanskje pynte litt når Trym blir eldre.

Tusen takk for award forresten! Lager innlegg i morra :)

June sa...

Ja ble litt blomster og non egg hos meg og, hehe!
Har skikkelig vårfølelse jeg!:)
Så gøy med vannmerke foressten. hvilket program har du brukt?
klem

★ Heidi ★ sa...

Jeg har virkelig ingen paaskepynt i det hele tatt liggende. Har aldri vaert noe pyntemenneske , men ser jo at det er litt koselig naa som man har barn. Aa forandre huset litt til de ulike höytidene. Dessuten er det jo saa mange aktiviteter man kan sysselsette barna med til de ulike anledningene. Skal ikke se bort fra at det dukker opp noen hjemmelagde saker snart...
Ha en finfin dag:)
Heidi.

janne sa...

hihi...disse harene fikk jeg også av mamsen på søndag. 1 stående og 1 sittende..
kule

ha en fin kveld og en flott påske da den kommer;)