onsdag 2. september 2009

Lærere

Nå ikveld satt jeg og så på "Lærerne" på NRK1.

Fantastisk at de lager et program om hverdagen min:-)

Men jeg er sjeleglad for at det ikke er meg som er med på det programmet. Det hadde nok vært NOE tøft å hatt et kamera oppi ansiktet i tillegg til alle elevene, hehe...


Hverdagen er slitsom. Vi jobber og jobber og jobber. Det første året er MEGET tøft og man føler aldri at man strekker til. Mest sannsynlig har man en eller flere vanskelige elever i klassen. Noe som opptar deg, sånn at du ikke får tid til å gjøre det du egentlig skal.


Leser en blogg som Plosiv skriver. Idag hadde hun et fantastisk innlegg. Jeg skrev en kommentar på innlegget og ble ganske fornøyd med det, om jeg så får si det (hihi)




Les og sett dere inn i vår verden...

Ingen kommentarer: