onsdag 2. september 2009

2-årskontroll, barnevakt & fliser

Idag startet vi med 2-års kontroll på helsestasjonen, og alt var bra med småtten! Han hadde gått opp til 13.345kg og han var 90cm lang. Kanskje ikke så rart at 92 har vært litt stort til ham, hihi... Men han "besto" testen og alt var bra;-) Eneste problemet hans er jo den atopiske huden og molluskene... Vi fikk beskjed om å smøre han så mye som mulig og la molluskene være. De ville ordne seg selv etterhvert. Det er jo den samme beskjeden vi har fått før. Så dette var ikke noe nytt...

Etter helsestasjonen leverte jeg småtten hos svigermor og hun ville "Kidnappe" han over natta. Det var kjempedeilig, for da kunne jeg jobbe litt lengre og mannen og jeg kunne dra ut & handle litt etter jobb:-)
Første oppdrag: Se på fliser til doen nede + gangen vår. Skal nemlig gjøre om der, for det er ikke gjort noe der siden vi flyttet inn. Vi er ikke sånn veldig fornøyde med noen av dem, så da tenkte vi at vi skulle bestikke svigerfar til å gjøre om for oss, tihi:-)
Derfor bar det til Maxbo, Right Price Tiles & MegaFlis, og det var masse fint og mye inspirasjon. Fikk lyst til å gjøre om badet oppe også, men det har vi nok ikke råd til akkurat nå...
Her er iallefall omtrent sånne fliser vi vil ha på gulvet (de rektangulære).
Ellers var jeg en tur innom Vero Moda og fant omtrent en slik leggings i mørkegrå. De vil passe bra til de grå Timberland-støvlene mine i vinter:-) (249,- og det syns jeg ikke var så halvgæli:)


Nå har mannen og jeg spist kveldsmat med Oboy-melk, rundstykker og frisk frukt. Nam nam. Veldig koselig å ha litt tid sammen bare oss to. Litt koselig å rusle rundt i freden og roen i butikker og holde hånda til hverandre og kose oss også:-)
Have a good night, nå er det dyna og boka mi som står for tur:-)

2 kommentarer:

Kathleen sa...

2 års kontroll, virker så fjernt for oss :) De sorte flisene er kjempe lekre! Mannen min har de på jobben sin :D de avlange.

Ha en fin dag :)

Størstepia sa...

Hihi, ja, 2 åringer er ganske mye større enn 5 mnd gamlinger:-) HUsker jeg så de store nede på helsestasjonen da han var helt liten, merkelig at tiden går så utrolig fort...

Jaaaa, digger sånne avlange fliser!