tirsdag 9. november 2010

Nå har jeg bestilt kinobilletter over nettet for første gang:-)

Lillesøs og jeg skal nemlig på Harry Potter filmen den dagen den har premiere!!!
Vi er begge ihuga Harry Potter fans, og har gledet oss lenge til denne filmen!:-)
Filmen kommer fra den syvende og siste boka til J.K. Rowling, og
den husker jeg veldig godt når kom ut (på engelsk)...
Den kom nemlig ut 21. juli 2007, og jeg var i bokhandelen med
rier mens jeg ventet på å dra på sykehuset for å føde småtten:-)
(Jeg hadde da blitt sendt hjem 2 ganger i løpet av natta og dagen før,
så nå bannet jeg på at jeg ikke skulle dra inn igjen før fødselen virkelig
var i gang:-)

Boken skuffet ikke, og nå gleder jeg meg masse til endelig å få se filmen!!

Flere Harry Potter fans der ute??:-)

9 kommentarer:

Lisas hjem og skatter sa...

hihi :) jeg har ikke sett en eneste Harry Potter-film - og jeg tror jeg er den eneste i hele verden! hihi :)

lenge siden jeg har vært innom deg nå :) men, har ikke glemt deg!
koselig å se magebildene - det går nok raskere denne gangen enn sist!

takk for middagstips også!

ha en kjempefin kveld!

klem/lisa

Tindrande Auge sa...

Heldig!! Jeg elsker harry potter og andre "usannsynlige" filmer/bøker ;) Har meldt meg på konkurranse hvor man kan vinne premiære billetter, men heeh med min flaks må jeg nok se det slaget som tapt hehe! ha en fin kveld!

swimzy sa...

JAAAAAAA, jeg er ihuga Harry Potter fan og likte også den siste boka!!
Eneste som er trist er at når siste del vises til sommern, så er det over!!

Skal også på premieren :D Gleder meg masse:D

Hege sa...

Da må dere kose dere kjempe masse :o)

Hege

Ena sa...

Jeg og mor var helfrelst for Harry Potter da bøkene kom ut, og vi fikk mange andre til å lese bøkene. Selvfølgelig var det stor stas da filmene kom på kino og hele familien var med og så. Men... da jeg skulle begynne på den tykkeste av bøkene sa det visst stopp. På tide å ønske seg de resterende til jul, kanskje? Er jo så kjekke filmer, og ikke minst bøker! Håper dere får en kjempe koselig, med magene på tur :)

Klem fra Ena

Janet sa...

Er ikke en ihuga HP fan, men liker det godt det jeg har sett på tv. Håper det blir en fin opplevelse. Kanskje ikke akkurat som sist, men allikevel ;)

Janet sa...

Jeg mente når du var på bokhandelen...;)

Cecilia @ www.ceciliasverden.com sa...

Harry Potter filmene er virkelig bra. Og nå er det kommet harry potter lego i butikkene -det var så stilig at vi hadde store vansker med å si nei til junior.. hihi.

-ja Harry potter lego ble med hjem og jeg og junior bygget som bare det.

God natta klem

Line sa...

Jaaaaa, elsker Harry Potter, hehe:-) Husker den siste boken jeg og, leste på den hele tiden. Satt på jobb og leste når jeg ikke lagde pizzaer. Blir spennende å se filmen, men sikkert rart å måtte vente helt til juli for å se slutten.. Men jeg eelsker slutten, hehe :-) Skal selv se filmen 21. november:-)