lørdag 13. november 2010

IKEA og giveaway

I dag var det altså duket for den
O'STORE
IKEA-turen! :-)
Vi dro innover allerede i 08 tiden, sånn at vi var der
like etter det åpnet. Det var nok lurt, for da vi dro derfra i
11-tiden var det helt kaos...
Jeg fant omtrent alt jeg lette etter,
så det er en lykkelig størstepia som nå sitter
med beina høyt ved tv'n ;-)
Jeg fant også noe fint til giveawayen min
- falt helt for alle stjernene der inne:-)
Stjerner er altså temaet på giveawayen!!
Her er en liten "sneak-peak" ;-)
Har du ikke meldt deg på, så gjør det
HER !

I morgen er det pappadagen, og da skal vi kose oss med 3 stk pappaer
og god dessert ;-) I tillegg skal jeg få lagt ut noen bilder fra
alle skattene vi fant på IKEA!! ;-)
Håper dere får en flott lørdagskveld - vi skal tilbringe den
med fiskesuppe og foran peisen!!:-)

3 kommentarer:

Mona Christin sa...

Å, så misunnelig jeg er. Drømmer om en Ikea-tur jeg og. Ser dere fant mye, men ikke akkurat hva det er. Gleder meg til å se.

Kos dere på farsdag.

Klem Mona C

Barbros lille verden sa...

Ååååh, at jeg ikke tenkte på å ta bilde av innkjøpshaugen vår i dag! Vi må ha vært et syn på IKEA i morges med tre fulle traller ;)
Ny seng, madrasser, garderobe, nytt sengetøy ++.....hehe ;)
Vi var der når det åpna vi og, gudskjelov! Populært sted ja ;)
Ha en fortsatt herlig helg!
Klem fra Barbro

ELIN sa...

Så flott at du fant det meste før det ble fullt kaos. Blir spennende å se. Ser ut som dere hadde en deilig lørdagskveld. Kos dere masse med pappa'ene i dag :)Klemmer fra Elin