torsdag 15. april 2010

Rusletur og award

Idag gikk vi tur med lillesøster og hunden,
og det er nesten umulig å gå forbi RIMI når det er sol
- UTEN å kjøpe is:-)
Derfor ble det KroneIs på småtten & Gullpinne på meg.
NAM.
Det var sol, men ikke så varmt idag, men allikevel deilig med en liten rusletur.

Småtten er veldig kosete om dagen, og skal kose og
 "mushte" (nusse), og er bare verdens herligste.
Her er det tantes hund som får en real "musht" på hodet:-)
Tante fikk også:-)

I tillegg har jeg fått en award fra Fru Lisa,
TUSEN TAKK !
Denne herlige bloggejenta har jeg fulgt i det siste, og liker bloggen hennes veldig godt!
Ta en titt innom da vel!!!:-)
Jeg vil gjerne gi den videre til noen herlige bloggedamer;
Ha en strålende kveld!

4 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Så søt småtten er da når han koser på hunden og tante. De er kose når de er så små. Jeg har en nevø på 3 år og han er til å le seg ihjel av. Snåle vettu.

Tusen tusen takk for en nydelig award. DEN blir satt ekstra stor pris på. Jeg er overveldet og takknemmelig ♥

Ha en flott helg.

Klem fra Mona C♥

ingrid sa...

Så herlige bilder da :-) Aslakhar også fått smake is denne uka...ble en hit for å si det sånn!! ;-)

plosiv sa...

Ja, når man går forbi matbutikken og sola skinner, må man kjøpe is.;)
Så søt da, "mushte" - ååe! Sjarmerende.:)

Herlige bilder, og fine bloggere som har fått award. Vel fortjent!:)

Pia sa...

Tuuusen takk! Nå ble jeg glad! For at du tenkte på akkurat meg! Ha en flott kveld!