torsdag 1. april 2010

En snøfull skjærtorsdag

Vi våknet hele gjengen i 09 tiden, og var SUPERFORNØYDE med at småtten hadde sovet så lenge:-)!!!
Ikke så mye glede da vi tittet ut av vinduet, for der snødde det S T O R E flak og var veldig tåkete...
Siden vi hadde avtalt å møte en kamerat av mannen oppe ved Gaia kl 11.30, så var det bare å få på seg klær, votter, hjelmer og skibriller, selvom været var dårlig...
Kameraten til mannen skulle nemlig hjelpe oss med å lære småtten å stå på slalåm helt alene, for han har nemlig vært skiinstruktør her på Hafjell før. Han skulle hjelpe oss med noen råd og tips og ta med småtten noen turer, men da slo selvfølgelig småtten seg helt vrang:( Da ble det med én tur - heldigvis hadde han lyst å stå i heisen alene idag også:-)
Som dere ser her, så var været ganske så grått...
Det var så bløt snø at det var på grensen til regn, og etter ca en halv time ute var vi alle 3 ganske så dryppvåte. Det ble en tur inn på Gaiastova før vi dro tilbake til leiligheten. Der arrangerte vi påskeeggjakt og småtten var storfornøyd med fangsten;-)
Det beste oppi egget var en lekebil og denne PEZ-påskeharen:-)
Jeg var mest fornøyd med fargen på egget mitt jeg, tihi, endelig et ROSA påskeegg til fruen:-)
God Skjærtorsdag til dere alle - kos dere med familiene deres, ta vare på hverandre og nyt påskefri:-)
Kjempeglad for at akkurat DU leser bloggen min:-)
PS: Veldig dårlig nett her oppe, så det er så vidt jeg får lagt inn bilder. Får derfor ikke vært innom alle bloggene deres :-( , men lover å ta det igjen når jeg kommer hjem!!!

5 kommentarer:

FruLisa sa...

Takk for hilsen:-)

Ikke spes herlig påskevær dette må jeg si, i sta så jeg sola og jeg tenkte NÅ, NÅ kommer hun, men neida - bare en "reminder" om hvordan det ser ut med sollys.

Gutta spiller Playstation i kjelleren og Sofie SOV, våknet sef akkurat nå. Jeg hadde nemlig tenkt meg ut på en real bloggrunde...

Ha en fin torsdag videre, der borte på Toppen:-)

Klem

Trine Lise sa...

Så koselig med påske tur da. Jeg er veldig fornøyd med at det ikke snør her :)

Men det regnar da, så kan jo hende at vi blir kvitt snøen :)

Ha en flott Skjær torsdag :)

Andrea sa...

Syns gutten deres er kjempe flink som tørr å stå i heisen alene, er såvidt jeg tørr det jo:-p
Ønsker dere en kjempe fin påske:-)

marie sa...

DIGGER påskeegget med prikker på:)!! Kos dere selv om været ikke er så bra! Inne blir det nok koselig "læll"!

Linda S sa...

Flinke gutten din som står på slalåm :) Det er så herlig å sjå på sånne små som står i bakken og som har full kontroll på skia og teknikker. Når vi er på ski er det mest langrenn det går i.

Håper du og dine har ei fin påske :)