fredag 9. april 2010

En fantastisk solrik dag

Har dere sett for et flott vær da!!!!
Jeg ble glad langt inni marg og bein når det var så herlig vær idag jeg!!:-)
Jeg hadde inspeksjon i storefri, det er den eneste fredagsinspeksjonen jeg har gledet meg til i år, tihi...
Etter at jeg hentet småtten i barnehagen dro vi hjem og sendte mannen avgårde på helge-gutte-tur.
Han fikk nemlig hundesledetur av kameratene sine i 30års gave, og har nå, etter nesten 2 år, klart å rote seg til å dra;-) Derfor er jeg gressenke fram til mandag kveld...
Pappa kom en tur ned i ettermiddag da og vi ruslet oss tur ned til butikken for å kjøpe oss en is:-)
EN fornøyd gutt i vogna si:
Endelig har de fått inn den gode gamle PÆREISEN igjen, og jeg så meg nødt til å kjøpe den, for å se om den smakte like godt som på 90-tallet:-)
Det GJORDE den, og den var kjempegod. Spesielt i den herlige sola!!!
Derfor retter jeg her en liten takk til de som var med i Facebook-gruppa for å relansere isen igjen. Jeg er selv ikke på Facebook, så jeg har ikke biddratt så mye:(
Men, jeg snakket med kona til fetteren min (Som forresten er markedsskjef i Diplom Is) og hun sa at mye av grunnen til relanseringen var "presset" fra Facebooksiden.
Jeg har gjentatte ganger tilbudt min vakre sønn som reklame for Diplom Is til henne, hvis bare ho mor her kan få betalt i litt is. Småtten er nok ganske villig han også. Det han liker best utenom mamma'n sin, er is:-)
Vi har ennå ikke fått tilbud om å være modeller-men satser på at en eller annen gang i fremtiden så er vi med på en Diplom Is reklame:-) (Det er jo lov å drømme!?!?:)

Syns himmelen var så flott her!
(Over huset vårt med de F L O T T E oransje taksteinene, hehe:)
Småtten har dilla på å sitte på fanget og starte bilen.
Slå av motoren.
Slå på motoren.
Slå av motoren.
OSV OSV.
Han vil gjerne kjøre en lengre tur på fanget han, og blir ikke veldig fornøyd med å bli satt bak i setet sitt, etter å ha vært med å rygget bilen ut av garasjen.
Når han rekker ned til pedalene, så kommer han garantert til å stikke av med en av bilene våre...
(Vi får gjemme nøklene godt:-)
Ha en fortreffelig fredagskveld, og en like herlig og solrik morgendag som det var idag!!!

6 kommentarer:

marie sa...

Ja, ikke sant for et gledesbringende vær???!!! Flotte bilder:) Jeg kan ikke skjønne hva Diplom is venter på hva is-modeller angår! Ha en super alene-helg:) Jeg liker forresten ikke å være alene.....men av og til må man jo det!
Klem M:)

ELIN sa...

Så deilig med tur og is i solskinnet. Ønsker dere en toppers helg! Håper du går greit uten mannen. Mannen min drar avgårde på jobbtur til Tyskland på mandag, så da blir jeg alene med barna. Bare de er helt frisk igjen, går nok det bra. Klemmer fra Elin

Ingvild B sa...

Wow! Så herlig vårvær!
(Å jeg som innbilte meg at du bodde langt oppi nord!?)
Også IS da gitt... Pæreis!?
Fantastisk!

Nå kom jeg i skikkelig vårstemning :)

Håper solen titter frem her også idag!

God helg!

Mona Christin sa...

Hei.

Har jo nesten glemt hvordan pæreis smaker, så det må testes igjen. Den jeg savner mest er den gode og gamle Gulliver. Lik pæreisen, men i gul.

Dagene har vært strålende og det er bare å nyte. Litt kaldt i lufta, men det er bare å kle på seg litt.

Jeg blir så glad når jeg hører om folk som IKKE er på facebook. Jeg er den største anti-facebook du kan tenke deg, og blir "mobbet" for det. Men jeg har ikke tenkt å gi etter.

Deilig å være litt alene med ungene, og deilig når mannen kommer hjem igjen. Rart det der...

Klem Mona C♥

Linda S sa...

Pæreis- nammenam! Den må eg smake :) Eg fortalte nettopp jentene om kva iser eg likte best, og då var pæreisen ein av dei :)

♥ Linnie ♥ sa...

Husker sååå godt pæreisen fra 90-tallet :) Og hubba-bubba brusen, pærebrusen osv ;) hihi =)

Fine bilder =)