tirsdag 23. februar 2010

Urbane meg???

Igår var jeg på storbybesøk, tok toget til Oslo og besøkte verdens nydeligste lille baby!!! Han var så liten, kan ikke huske at småtten min var SÅ liten?!?!?
Etter babybesøk dro jeg på
og besøkte lillebror. Han jobber nemlig der, og som den gode søstern jeg er, besøkte jeg ham på jobb. Riktignok ETTER han hadde sluttet, for jeg er alltid litt sent ute, hehe... Men jeg fikk iallefall prøvd meg på en kaffe mocca og en sjokoladekjeks og satt og skravlet med lillebror og tittet på livet utrenfor. Følte meg ganske så urban egentlig, tihi:-) Ikke ofte lille meg er i "storbyen" og sitter på kaffebar:-)
Koselig var det, og dagen gikk ALTFOR fort:-( Blir nok ikke altfor lenge til vi drar innover på babybesøk igjen:-)
Imorra er det D U B A I !!!!!!!!!!!!!!

PS: Har helt OVERDILLA på denne sangen, klarer ikke å høre meg lei på den...

6 kommentarer:

Camilla- casual living sa...

Deilig å være litt urban,er det ikke??! hihi
Det er kjempe deilig å bare sitte på kafe, skravle og se ut av vinduet. Jeg ELSKER å gå på kafe..

Men du gooooood tur til Dubai. Jeg er så sjalu at jeg holder på å dra dårlige vitser om at jeg kan krølle meg sammen og få plass i kofferten, eller at jeg kan gå med på å bli sendt som ekstra bagasje. Og den dårlige med at jeg kan bli med som barnepike har jeg heller ikke tenkt å ta;)

KOs dere, plass av, bli brune og blogg ekkle solbrente bilder:)

klem

June sa...

Å så deilig med cafèbesøk! Elsker det!! :)
Superkult bilde av lillegutt under! :) Og jeg er såå enig med deg ang cougar town... Er det mulig å være så vittig?!:)
Og så må jeg ønske deg goood tur til dubai! Håper du får kost deg masse!
Klem

★ Heidi ★ sa...

Uaeh! DUBAI???!!
Aa herlighet, det kommer til aa bli sjokk jo... Fra snö til sommer paa 1-2-3.Vel, flyturen er vel ikke over paa 1-2-3 allurat, men likevel:)
Blir vi med dere?
KOmmer du til aa blogge derfra?
Jeg er jo nyskjerrig vett du!
GOD TUR!!
KLEM!

Kathleen sa...

Ønsker dere en kjempe god tur! Mormoren min har vært verden rundt og mener Dubai er det flotteste stedet!
(Nå høres det ut som om jeg er 14år :P )

Jeg skal kose meg her jeg, med sne,vind og kulde! Jippi!

Klem

ELIN sa...

Så koselig med babybesøk og treff med bror da. Ønsker ddere riktig god tur til Dubai. Håper du har masse fint å fortelle når du kommer tilbake. Bare bitte litte grann misunnelig he he. Klem

Vivian sa...

GOD TUR!
heldige heldige du! Kos dere masse og nyt hver dag.

Super kult bilde av gutten under.

Klemmer Vivian