tirsdag 16. februar 2010

Skitur & mislykket sengeprosjekt

Idag bar det ut på skitur i de første timene igjen, likt som forrige tirsdag. Istedenfor å ha gym, så dro jeg & kollegaen min ut på tur med 35 søte håpefulle:-) (det var vel 10 stk borte idag, fordi mange tok svineinfluensavaksinen igår...)
Her ser dere undertegnede som koste seg på skitur i -5 grader:-)
Det var ikke like flott vær som forrige tirsdag, men det å starte dagen ute på ski kunne man blitt vant til:-)
Ikveld lagde jeg & småtten smoothie med bananer, mango, blåbær og bringebær.
NAM, synes småtten;-)
Vi tok dette bildet og viste det til ham & han lo seg nesten ihjel:-) Nydelige gutten min!
De siste dagene har småtten hoppet ut av senga si opptil flere ganger pr.natt, så da tenkte vi at det var på tide å ta av den midterste delen, sånn at sengen ville se ut som på det nederste bildet. Vi har som dere ser Stokke Sleepi, og jeg syns senga er kjempefin, småtten har sovet i den siden han var 5 måneder.
Vi gikk på med godt mot, og småtten syns det var kjempestas å få "ny" seng:-) Så stas at han bare krøp ut og inn i senga... Vi var inne der sikkert 20 ganger, og han sluttet ikke. Lo og lekte med mamma og pappa og syns det var en superstas lek! Da var det bare å finne fram Umbraconøkkelen igjen og sette delen på plass igjen. Da hoppet han over kanten bare 5 ganger og ble lagt ned 5 ganger før han la seg til å sove...
Skal ikke være lett å være forelder iallefall:-)

5 kommentarer:

ELIN sa...

Så deilig med skitur og smoothie :) Legging av barn tror jeg er og blir en utfordring i flere år dessverre, men man må jo prøve :) Lykke til videre. Storegull fikk stor seng (prinsessehus) rett etter sprinkelsengen, men hun ville heller ligge på madrass på gulvet he he. Klemmer fra Elin

ingrid sa...

Hihi...syns jeg ser ☻ Men den senga er jo bare nydelig da!! Angrer litt på vi ikke valgte den...*missunnelig*

Stine sa...

Hihi, ja de små er morsomme om dagen gitt!! Funket heldigvis bedre å ta av veggen på senga her... Han kommer ikke løpende ut før etter han har ropt at han er våken! Overrasker meg veldig egentlig da! Hihi, men han forsto jo aldri hvordan man klatret ut da... Så kanskje det var det som var kluet? Hvem vet? Lykke til neste gang ihvertfall!!! Det funker til slutt!!! Håper bare det går like greit å sove i en vanlig seng om ikke lenge også da... For er jo litt trist å ikke ta den med til Spania... Veldig glad i den Stokke senga altså!!!

★ Heidi ★ sa...

Hehe! MIn Salva gjorde det samme ogsaa da han var liten... Hang over sengekanten og vips... med et brak i gulvet. De har alltid sagt det var fordi han hadde saa stort hode:) Han har helt normalt hode altsaa, men da han var liten var det kanskje litt större enn gjennomsnittet?! Hehe, han syns visst det var veldig morsomt og fortsatte og fortsatte. Heldigvis taaler disse smaa ganske mye:)
Saa deilig det saa ut med skitur. Det skulle jeg gjerne startet dagen med ogsaa!
Ha en fin ettermidddag!
Her er det bare aa finne frem gitaren og öve för kveldens kurs... Tralala!
KLEM!

Linda S sa...

SÅ koselig med skitur på morgenkvisten :)
Herlige gutten din ♥