fredag 8. januar 2010

Leker meg litt...

med ny mal og nytt bilde på toppen. Er ikke helt fornøyd ennå, så det blir nok noen flere endringer... Men jeg var litt lei nå, så det var på tide å gjøre noe!

Idag har jeg kost meg med "Det store korslaget" og jeg som ekte Østfoldjente heier SELVSAGT på Team Åge:-)!!! Synger med og syns dette programmet er helt fantastisk!

Husker spesielt en sang i fjor, nemlig den gangen Team Hanne (Krogh) fremførte "Løft meg opp" (You raise me up på norsk), da fikk jeg FRYSNINGER!!! Dette er en spesiell sang for meg, for den sang nemlig en arbeidskollega av meg i bryllupet vårt. Den norske versjonen altså. Jeg hadde 2 norske sanger og var veldig fornøyd med valget!:-)

Ellers har bestevenninna mi bursdag idag, HIPP HIPP HURRA for deg besteberta, håper du likte brevet fra småtten & meg!!!:-)

Håper dere alle har en strålende fredagskveld!

PS: Husk konkurransen min da folkens, trykk HER for å være med:-)

5 kommentarer:

Trine Lise - Vinn økologisk pleie til mor og barn sa...

Så flott det blir :) Morro med litt forandringer :)

Jeg heier også på Team Åge og Team Bjarne på 2. plass ;)

PS: Husk konken min som går ut den 17 :)

Anonym sa...

Titter innom for å ønske god helg! :) Jeg har delt den deilig sjokoladekake oppskriften din på bloggen i dag og håper det er greit. (Hvis ikke, hyl ut og jeg sletter innlegget :P )

Gleder meg til å se ferdig mal!

Klem Kathleen

ingrid sa...

Fint bilde da ;-)
Koste meg også med koretslaget i går!! ;)

Anonym sa...

Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen, BB :) Åpnet brevet/gaven fra dere med en gang jeg våknet i går. Kos og klem til deg vennen

June sa...

Så gøy med litt forandring! Gøy å prøve seg litt fra, så plutselig blir det sånn man hadde tenkt seg! :)

Håper dere har en fin helg!

Klem June