tirsdag 19. januar 2010

Klær, bokmerke og konkurranse



Igår kom pakken fra HM i posten og der var masse sommerklær jeg hadde ventet på. Jeg må jo ha NOE nytt når jeg reiser til Dubai mener jeg... Heheh.
Her er noe av det jeg fikk i pakken:



Det lurte seg inn et par t-skjorter til småtten også... Men Cookie Monster og Cars t-skjortene var jo bare SÅÅÅ kule;-) (Klarte ikke la være:-)


Jeg bestilte også dette badetøyet til mannen og meg, og tar det som en selvfølge at vi vil se akkurat slik ut på beach'n i Dubai:-)


Ellers var jeg veldig kreativ i Kunst & håndverktimen igår! Klasssen skulle nemlig male vinterstemning, og etter det skulle de lage bokmerker. De malte en liten papirbit slik de ville ha den og jeg laminerte etterpå. Jeg trengte jo strengt tatt et bokmerke selv, så jeg satte i gang med malingen:-) Skrev navnet på hovedpersonene i mine favorittbøker på den ene siden:

Syns jeg fikk et fint bokmerke, jeg:-)


Ellers må jeg minne dere på konkurransen min- gå inn H E R og meld deg på:-)
Ha en strålende tirsdagskveld - nå er det Horatio som bestemmer her i heimen!


8 kommentarer:

Stine sa...

Hihi... Bestillte de samme t-skjortene til han her også!! Kunne heller ikke la være!! Hadde den blå til de helt minste også... Så nå får gutta like! Må bestille meg en bikini eller to jeg også... Må bare se igjennom alt jeg har først!! Ille mye fint man kunne tenkt seg gitt!!

Linda S sa...

Kjekt med litt nye kle når ein skal på tur :)

Lynetmor sa...

Hei, så mange fine klær :-) Ha en fin kveld :-)

ingrid sa...

Jeg og fikk pakke fra H&M i går...alltid like kjekt!! I <3 H&M...og alle andre nettbutikker igrunn...hihihi

Myntebo sa...

Så herlige klær, fikk lyst til å bestille meg ny bikini jeg også nå ...selv hvor fjernt det er med sol og sommer. Heldiggrisen som skal til Dubai ;-)

Håper du har en fin dag!

Klem

Mona sa...

Deilig med nye klær..skal kjøpe mye nytt nå til London tur:)Takk for mange gode tips asså:)kule t skjortene til prinsen var da.)og blått er en fin farge.min favoritt..Elsker bloggen din som vanlig,er bare litt treg på å blogge,kommentere ol om dagen..he he.er også lesehest ,nå om dagen går det i klissete kjærlighetsromaner..finne meg en engasjerende bok:)Ser også på Cougar town da..og Vampire Diaries..men sistnevnte kan ikke måle seg med Twilight:)Fortsatt Go kveld:)Klem...

Mona sa...

Hihihi,jeg har leste alle 4 bøkene 2 ganger på norsk og en gang på engelsk:)hihihi...elsker dem ...leser støtt og stadig.he he..siste boka som rørte meg helt inni hjerterota er Idas Dans...snakk om at tårene trilla da ja...leste den på toget til oslo ble ferdig emd den på bussen hjem igjen:)Anbefaler deg å lese den hvis du ikke har gjordt det da?:)

Klem:)

Trine Lise sa...

Så mye fine klær :)