torsdag 7. januar 2010

Besøk og spøkelser

Idag har vi hatt besøk av kameraten til småtten, og de løp rundt og lekte med biler og storkoste seg. De rakk nesten ikke spise noe før de måtte leke videre:-)
Her stoppet de opp et lite sekund for å se litt på Elias & Kongeskipet:
Løp for livet:-)
Mannen er på kick-off med jobben idag, og jeg er alene hjemme med småtten i kveld og i natt. Så ikveld hoppet jeg i ryddinga (det ligger leker OVERALT etter lekingen til guttene:-), slang meg på sofa'n med julebrus og sjokolade og satt på en av mine yndlingsserier som hadde premiere idag:
Elsker denne serien og syns bare Jennifer Love Hewitt er vakker:-)
Håper dere også har hatt en flott torsdag!! (Tross kulden:-)
PS: Fikk skoene til småtten tilbake idag, det var gutten på naboplassen som hadde fått de med seg hjem:-)

4 kommentarer:

June sa...

Så godt at skoene dukket opp igjen! Kjenner til problemet. Ikke alltid like lett for alle å få med seg riktige ting hjem, hehe! :)

Lynetmor sa...

Artig med lekebesøk da :-) Og så fint at dere fikk skoene tilbake :-)

ingrid sa...

Godt at "koa botte" dukket opp :)

Camilla- casual living sa...

Så bra skoene dukket opp igjen. det gjor heldigvis som oftes det- dukker opp igjen altså:)
håper du fikk kost deg med sjokolade og brus i går da.. hørtes goooodt ut. *jeg vil også ha..* det er jo litt helg i kveld, så kanskje jeg unner meg litt i dag.
ha en fin fredagkveld.
klem