fredag 6. juli 2012

Sommerferiemodus

Bloggen min har visst tatt seg en liten sommerpause.
Sånn har det blitt, fordi vi innreder rommet over garasjen,
maler gulver i huset og har mange andre prosjekter på gang.
Jeg har overhodet ikke noen bloggsperre, tvert imot, jeg har
hauger av ting jeg vil dele og skrive om, men tiden strekker
dessverre ikke til:( Sånn er det jo i perioder, og hvordan resten
av juli vil bli her på bloggen vet jeg ikke ennå. Jeg tar det litt
som det kommer. Vi skal iallefall på Hafjell fra lørdag av, på
Lilleputthammer, Maihaugen, Veimuseet, Barnas gård &
kanskje på Hunderfossen. Planene er mange, men det er meldt
B A R E regn... Håper at YR har feil!

I dag har vi hatt en etterlengtet sommerdag, og vi har storkost
oss i båten, i Horten og på hytta! Fantastisk!!


Jeg håper virkelig det kommer flere slike dager i sommer!!


Jeg har heller ikke hatt mye tid til å gå inn & lese og kose
meg med deres blogger, og det syns jeg er veldig kjedelig.
Men, når tiden blir brukt på hus & barn, så blir det liten
tid på dataen. Jeg håper dere fremdeles vil lese litt om vår
hverdag når høsten kommer, men fram til det legger jeg
ut bilder på Instagram hver dag. Følg meg der da vel,
storstepia er navnet mitt der inne.
Ha en super sommer allihopa !!;-)


6 kommentarer:

Tina sa...

Sommerpauser er lov og nødvendig, og dessuten legger du jo ut updates på Inst. og det er så koselig!
-og mye enklere!

Deilig når det endelig glimter til noen sommerdager, merkelig at det kan være så sydentemp den ene dagen for så grått og trist de 5 neste...
Forresten, sånn "tommelopp" storetå som vesla di har, har Herman og :) -loveit!

Gleder meg til å se pusseopp resultater utover høsten, flinke!

God sommer til dere alle.

Klemmer fra Herman og meg.

Carine sa...

Instagram er redningen.. Hihi

Kos deg med husprosjekter og familien :)

Klem

Vimså sa...

Vi skal til Lillehammer og vaske ut hus i helga - puh/blæh....
Mein kailln sa at det var muligheter for oppholds - og det er jo ingen dårlig nyhet..
Kos dokk i helga..
Klem Mari Johanne

mona sa...

Merker her også at tiden ikke strekker helt til, ja :) Vi krysser fingrene med dere for mange flere fine sommerdager!
Fortsatt god sommer til dere! Ses på instagram

Frihet sa...

Sommer, sol og pause!! Ja takk!!

Nyt tiden!

ingrid sa...

Kos deg med familien din og prosjekter du!! Og masse GOD SOMMER!! Nyt tiden!