tirsdag 16. august 2011

Tidlig krøkes...

... som god "TIGER" skal bli ;-)
 Vi tok turen til byens nye golfbane på lørdag,
og småtten slår baller av hjertens lyst :-)!
Pappa må være litt golfinstruktør, for det
går litt veggimellom i blant!

Eget lite golfsett har han også :-)

Som far, så sønn !
Også den kjekke mannen min da,
han er så god at jeg ikke akkurat GIDDER å
begynne å spille golf...
(jeg er en meget dårlig taper:-)
Han har 4 i handicap, bare så det er sagt.

Han jobber for livet for at småtten skal bli glad i golf,
for da får han også spille endel:-)!

Vi begynte å slå litt golfballer i fjor vinter, da småtten
var 2 1/2 år, men har aldri presset  ham. Han slår så
mye han vil, og får som regel en is når han er ferdig.
Et sted må man jo begynne:-)
Vi håper småtten blir glad i idrett, for det er vi selv.
Allikevel skal det gå på hans premisser, for ellers
blir han bare lei. Tror nok noen foreldre lever ut
sin egen drøm gjennom barna, men det er mannen
og jeg veldig enige om at vi ikke skal gjøre.
Vi kommer til å introdusere ham for flere ting,
så får han velge selv når han blir større.

Ha en fortreffelig tirsdagskveld!

13 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

så kjekt! Ser gøy ut da! Ha en fin kveld videre! Klemmer fra nina

Kristin sa...

Det så kjekt ut! Helt enig, la barna prøve ulike aktiviteter, så finner de etterhvert det de liker.... og så får vi håpe for fars del da, at det blir golf...
Ha en fin kveld :)

Unknown sa...

Så gøy!
Og ser jo ut som han har interessen og stilen inne, hihi;)
Veldig koselig når pappa'n og junior har samme interesser da;) Mine to koser seg stort med fotballen sammen, pappa'n er trener og er med på ALT!
(Ikke like kult lenger det da, nå når han er 14 år, hehe)

Ha en fin kveld!

Klem Line

Vingesus og Julebrus sa...

Høres ut som dere har gode planer for guttungen!
Viktig å la dem føle at det er moro og ikke press.

Artig å se bildet der far og sønn som står ved siden av hverandre og slår: )

Ha en fin kveld! KLEM!

mona sa...

Så flinke dere er til å ta med småtten på forskjellige aktiviteter! Jeg skulle ønske at vi var litt flinkere til det..
Da jeg var barn var jeg med på det meste av aktiviteter, men det var håndball og fotball jeg holdt på med lengst. Jeg håper at mine barn også vil bli glad i idrett, selv om jeg selv ikke har vært så flink til å fortsette med det etter at jeg ble voksen.

Kristin Kreativius sa...

Så herlige bilder av far og sønn! Ser ut som minsten kommer til å bli dreven han og! ...har ikke snøring på hva 4 i handicap betyr, men jeg forstår at det er bra.

I dag fikk jeg hentet pakken på postkontoret, og den herlige gaven ble en forlengelse på sommeren her hos oss! Når det regner ustoppelig, og elva bare blir større og striere, er var det godt å lage seg en kopp deilig te, og legge et par-tre safarikjeks på sommerserviettene (nå er forøvrig kjeksene borte... men enda en kopp te skal ned før jeg tar kvelden:D Tusen takk!!! Heldige meg!!!

Mona Christin sa...

Han ser jo ut til å like det og da. Viktig å prøve flere ting.

For vår del ble lagsport tingen. Fotball og håndball. Er så koselig å treffe alle foreldrene på kamper og turneringer. Men det har så klart med interessen vår å gjøre og. Vi har jo drevet med disse tingene selv, men jentene har valgt sine idretter selv. Mest fordi venninnene driver med det samme.

Hver for seg har de vært innom dansing, turn og drill, men det ble for kjedelig for dem. Jeg er ikke akkurat lei meg for det... Hihi...

Golf har vi aldri prøvd, så vi lar nok golf være golf.

Jeg jobbet kvelden den dagen du var innom, men har dagen ons, tors, fre.

Klem Mona C

Theashus sa...

Herlig. Ser jo ut som at han koser seg nokså masse sammen med pappa da.

ha en fin dag.
-Theashus-

Katrine sa...

Det ser ut som lillegutt synes golf er kjempegøy. Han har stilen, men det er kanskje ikke så rart med en god pappa som forbilde.

Det er fint du og lillesøster står på sidelinjen, og kan backe opp hvis ting ikke helt går slik han ønsker. Fin familie. :))

Bodil sa...

Så gøy med golf for far og sønn!!
Kanskje du pg snuppa kan begynne med ballett eller turn, hihi!

Jeg håper også at mine barn blir glad i idrett, men finner de noe annet de liker bedre så vær så god...jeg har selv sunget i kor og dansa ballett i 7 år, men hovedinteressen har vært håndball i mange år...ser ut som det går i arv ja..

Herlige bilder!
Klem Bodil

ELIN sa...

Her var det to flinke golfspillere. Mannen min er også veldig glad i golf (tror han har handicap rundt 9 jeg he he), og han hadde med seg småjentene på golfbanen her om dagen. Jeg var ikke med, så da ble det dessverre ingen bilder :). Kos dere med idrettene, både små og store! Klemmer fra Elin

Mia sa...

Jeg er nokså sikker på at jeg kan ta helt like bilder om et par år. Har en meget golfinteressert mann, som håper at junior arver hans interesse :)

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så herlig:)