torsdag 18. august 2011

Nye Kremmerhuset funn

Huff, nå har de fått inn masse fint hos Kremmerhuset igjen...
Det er jo fantastisk det altså,
men jeg blir jo rent
fattig...
(Ikke det at det er så dyrt, men siden det er SÅ billig så tar jeg med meg såpass mye..)

Denne telysboksen passet perfekt,
og til 139,- måtte den bare bli med!

Etter at vi bygde om inngangspartiet,
så er vindfanget borte, og døra blåser
både opp og igjen når den ikke er lukket.
Derfor syns jeg at denne dørstopperen
var HELT perfekt!! Og se på fargene
da, skulle trodd de hadde laget den
til inngangspartiet vårt!! ;-)


Disse boksene har jeg jo mange av fra før,
i andre farger, men nå hadde de fått
inn forskjellige gråfarger, og den
ene passet helt PERFEKT på
det nye vaskerommet
mitt !! ;-)

Utenom dette skulle jeg gjerne tatt med
meg mer. Er litt redd for at mannen
nekter meg å gå inn på
Kremmerhuset snart,
om han finner flere
Kremmerhusetposer m/kvittering i.
Tror jeg må bli flinkere til å gjemme dem;-)

Ta en tur og titt du også da vel!;-)
HER kan dere lese bloggen til Kremmerhuset.

Fin torsdagskveld til dere!!

5 kommentarer:

Ingvild B sa...

Ja, jeg finner ALLTID noe på kremmerhuset,
og har jo en butikk bare rett borti gata her :)

Må nok innom å titte på litt nyheter jeg også...
(og jeg klarer nesten ikke å vente på JULEVARENE! De kommer vel i sept/oktober?)

KLEM

Annfrid sa...

Enig, det er alltid masse fint på Kremmerhuset.
Den dør stopperen var utolig fin kunne godt hatt to av dem.
Må bar si at inngangspartiet dere ble kjempe flott, digger den døra.

Klem fra Annfrid

Bekka sa...

Ja, de har såååå mye fint der!
Hihi, får nok snart forbud mot Kremmerhuset av mannen min jeg også tenker jeg ;-)

Mona Christin sa...

Hei.

Hey hey... 2 innlegg på en dag. Det må jeg si...

Inngangspartiet ble veldig fint. Liker den grå døra. Gleder meg til mer...

Oj!! Jeg bare MÅ til Kremmerhuset i morgen. Grå bokser endelig. Har lyseblå, men noen grå er et must for meg. Nå merker jeg at jeg nesten får abstinenser...

Klem Mona C

Therese sa...

Vi kjenner oss vel alle igjen i å unnlate å fortelle alt vi handler, for våre menn ;-) "Den der? Nei den har vi hatt leeenge."

Fine ting, telysboksen var et funn, nydelig.

Ha en riktig god helg!

Klem fra Therese