onsdag 8. august 2012

På OL i London !!!

Nå er ventetiden endelig over, og jeg har
kommet meg til herlige
LONDON!!!!


Vi er her for å se på OL først og fremst,
men NOE shopping skal da fruen få skviset inn :-)

I morgen skal vi på semifinalen i håndball for damer,
og på lørdag skal vi se på finalen. Så får vi nå se da,
om Norge klarer å karre seg helt til finalen???
Uansett koser vi oss max, spiser god mat,
sovre hele netter og vi skal endelig få vært litt kjærester!!
Vi er her sammen med et vennepar,
og siden de har bodd i London i flere år,
så har de fixet privat bosted, og det er fantastisk deilig!

Jeg får nok ikke oppdatert bloggen mens jeg er her,
men følg meg på Instagram, der skal jeg prøve
å oppdatere hyppig ! @storstepia er navnet mitt der.

God onsdag til dere alle!


10 kommentarer:

Ella sa...

Åhh nå ble jeg veldig misunnelig! Håndball semi og finale :) Er skikkelig håndballfan, men får vel bare nøye meg med å heie fra sofaen :)
Kos dere masse og nyt ferien :)
Klem fra Ella

susan`s side sa...

Kos deg masse :-)

Marianne sa...

Nå ble jeg fryktelig misunnelig!!! London er fantastisk, og ekstra gøy med OL! Var i OL i Vancouver, og det var en opplevelse for livet:-) Kos dere!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Kos deg masse i London..
klem

elisandr sa...

Heldiggrisen!!!
Skulle ønske det var meg...
Kose dere masse med shopping, også får dere heie litt ekstra i semifinalen så det blir norskt på lørdag òg ;-)
Elisabeth

Hild Frøya sa...

Ble litt sjalu nå ja.. He he.. Dere får kose dere masse!

Carine sa...

herlig! Kos deg masse! :-)

Unknown sa...

Ååå, såp herlig, det hørtes kos ut ♥
Dere er jammen meg flinke til og reise hit og dit;)

Sitter og ser på håndball semi'n nå, kanskje vi ser deg da, hihi:)

Ha en fin fin tur;:)

Ann-Cathrin sa...

Heldige deg!!!:) kos deg!

Anonym sa...

Heldige deg!!!!!!!!!!!!!!! Det må ha vært supert!