mandag 13. august 2012

Galleri Mimosa


I juli var jeg innom den flotte interiørbutikken
Galleri Mimosa i Gamlebyen i Fredrikstad.



Det var utrolig mye fint der,
derfor slenger jeg ut noen bilder jeg
tok mens jeg var der.
Håper dere liker det:-)!




















Så om det er noen som er interiørfrelste og skulle
slumpe innom Fredrkstad og Gamlebyen, så er det
mye flott å se på! Tidligere har jeg lagt ut om
Lille Special (HER), så det er bare å ta med kortet
og kjøpelysten:-)! Skulle du bli sulten, så anbefaler jeg
en tur innom Mormors, en cafe med nydelig mat
og utrolig herlig atmosfære!

Vi har nå kommet oss hjem fra London & OL,
en bildeoppdatering kommer i løpet av uka:-)

8 kommentarer:

Carine sa...

Så mye fint! Gamlebyen i Fredrikstad er så koselig. Tror jeg må ta meg en dagstur der med mann og barn om ikke lenge :)

Gleder meg til London bilder.

Ha en fortsatt fin kveld :)

MissMette sa...

Alltid kjekt å se bilder fra herlig butikker, selv om det er et stykke unna :) - og det så ut som dere hadde en kjempefin tur i London. Kan tenke meg det var spennende å se håndballjentene :)) Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

♥ Netta ♥ sa...

For en nydelig butikk, her kunne jeg virkelig gått bananas. Jeg har bare vært i Fredrikstad etpar ganger, men jeg skjønner at jeg snart må komme meg dit igjen og ta en skikkelig runde i alle de lekre butikkene de har der. Har også fått anbefalt Villa Paprika varmt av en god venninne så her er det mye å kose seg med skjønner jeg :-)

Ha en fin dag!

Klem
Netta

Mona sa...

Jeg var innom begge butikkene da jeg var i Fredrikstad for noen uker siden. Ille mye fint, som de sier!!!!!!

Vigdis sa...

Nydelig butikk! Dessverre laaaangt unna her...

Anonym sa...

Ser veldig koselig ut! Må jammen få tatt meg en tur dit snart. Ha en flott onsdag!

Beate ;)

InstatreffNorge sa...

Håper dere har kosa dere masse i London snuppa:) så sånn ut på Insta hvertfall;)
Deilig med kjærestetur iblant:)

Vi elsker interiørbutikkene i byen ja:):) Ble veldig lei meg da jeg hørte at Wilmas må stenge:( er vel for mange sånne butikker...

Nyt siste innspurt før helga:)


Klem klem

I Det Lille Grå Huset sa...

Så koselig butikk:)
Og jammen meg bra håndballjentene tok gullet!!Tipper stemningen i hallen var magisk!! Gleder mg til å se bilder(har jo sett en del på instagram også da:P)
Ha en fin fredag og helg:)
Klem Line