mandag 2. juli 2012

Kremmerhuset*ønsker*

I disse dager fyller Kremmerhusetbloggen
1 år, og det feires med å oppfylle ønskene til 3 av
oss lesere. De utfordret oss til å lage en ønskeliste
med en verdi opp til 2500,- og DA er jeg ikke
vanskelig å be :-) !!

Her er'n, o'store ønskeliste:


Jeg lager meg et nytt kontor om dagen,
og etter å ha vært i permisjon UTEN lønn
i 6 måneder, så hadde det kommet MEGET
kjærkomment med, å vinne litt ting til det.
Pluss en liten rosa ting til lillesøster, da.
Rommet hennes skal jo også innredes:-)!!
Og mens jeg jobber må jeg jo ha noe smått & godt
+ litt te også!:-)
Krysser både fingre og tær for at jeg blir trukket ut!!!

For en super premie fra Kremmerhuset!!
Jeg har kost meg med bloggen deres i et helt år nå
og gleder meg til å fortsette med det i mange år:-)!

Klikk deg inn HER da vel, og delta selv!
Konkurransen trekkes kl 16.00 mandag 2.7,
så her er det bare å være rask!!:-)


LYKKE TIL ALLE SAMMEN!


1 kommentar:

InstatreffNorge sa...

Det var en fin ønskeliste vennen:):)
men har ikke trekningen vært?
syns jeg så det...

Du, fikk en idé...
er jo flere andre som skal ha bloggtreff
på H og C om dagen, på andre kanter av landet.. skulle ikke hørt der vi også da? de sponser jo sikkert en del,,,

Klemmer