lørdag 30. juni 2012

Lekestua

Da var det endelig på tide å invitere
dere inn i lekestua til lillesøster! :-)



Den ble kjøpt av svigerfar
da han en dag i vår satt på netthandelen.no
og la inn et bud på en lekestue.
Egentlig er den litt mindre enn vi
hadde sett for oss, men vi har gjort
det beste ut av det og det viktigste er at
lillesøster er fornøyd og leker der inne!:-)




Jeg har handlet "innbo" på Ikea, Søstrene Grene og
Kremmerhuset. Brio komfyren og oppvaskbenken
var bursdagsgave til lillesøster fra mormor & kjeler
og tesett var fra farmor, farfar & oldemor.




Bruka postkassen vant jeg fra den herlige butikken
Finnestads Verden i desember, og jeg har GLEDET
meg helt siden det, til å henge den opp!:-)
Dørmatte og blomster er fra IKEA,
mens pottene er fra Kremmerhuset.




Søt liten vimpelrekke fra Søstrene Grene.




De som kjenner meg, vet at jeg er allergisk mot ting
som ikke passer sammen. Spesielt farger:-)
Da jeg vant den røde Bruka postkassen bestemte jeg
meg for at det skulle være rødt som var gjennomgangsfargen
i lekestua. Derfor ønsket jeg meg de røde Briotingene
og har handlet røde småting siden jul:-)




Wallstickere, sleiver & visper + teppe er fra IKEA.
Kardemommelov-skiltet er fra Kremmerhuset,
og oppvaskbørsten, det lille røde hjertet og dørslaget
er fra Søstrene Grene.











Herlig fluesmekker fra Søstrene Grene, som storebror
allerede har klart å ødelegge:-/ Hoppetauet er også
fra Søstrene Grene.






 







Rammen er fra IKEA, mens ugletavlen er fra Kremmerhuset.












Da håper jeg dere har kost dere på denne lille
"omvisningen" i lekestua !:-)




Håper alle har en strålende helg!


23 kommentarer:

eventyrLise sa...

Så koselig lekestue. her vil hun nok trives :-)

Hild Frøya sa...

Så utrolig koselig lekestue..

Marlene sa...

Så nydelig!
Savner dukkestuen vår. Vi har flyttet og leid ut huset, dukkestuen står igjen, nymalt og fin. Når vi får kjøpt oss noe større igjen skal den hentes. Håper bare det ikke blir altforlenge til da minstejenta vokser fort.. ;)

Ønsker deg en fiin lørdag! Klem

June sa...

Å så utrolig koselig!! :) Kan tenke meg hun koser seg der!
Lekestue i hagen til jentene står høyt på ønskelista.
Ja greit med litt inneting på sånne grådager. Nå var det plutselig utsolgt på kinoen så nå prøver vi å finne på noe annet... :)
God helg! Klem

Carine sa...

Superfin lekestue.. Synes det røde temaet var perfekt. Jeg er misunnelig som bare det :)

Ha en fin dag :)

Klem

Unknown sa...

Så koselig den var ♥
Og det er så friskt og fint med hvitt og rødt:)
Tipper lille frøkna koser seg der ja:) Blir nok mange kaffeselskap på dere i sommer, hihi:)

Ha en fin fin lørdag:)

Mona sa...

superfint!!!!!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Superflott! Et skikkelig flott sted å leke. Jeg måtte også bare kjøpe den samme postkassa da jeg så den for noen år siden, he he.

Ha en fin-fin helg.

Ingvild B sa...

Kjempe fin!
Men hva med storebror da?
Guttene mine trives veldig godt med lekestue. Spesielt minstemann =]

Ann-Kristin sa...

Noe så herlig da! Kunne nesten ønske jeg var cirka 35 år yngre, hehehe.

God lørdag!
klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så utrolig koselig lekestue dere har fikset til frøkna... Kan tenke meg hun koser seg der ja.

Ha en kjempe fin helg
klem

Linda S sa...

Kjempefin leikehytte vesla har fått, og så flink du er med alle detaljene du har pynta med <3

Mona Christin sa...

Hei.

Så koselig lekehuset ble. Kjempefint. Manglet bare lillepia på bildene ☺
Moro å stelle i stand lekehus. Husker vi kjøpte en hel masse til 9 åringen sitt da ho var 3-4 år.

Skal du være med på bloggtreffet på Vinterbro? Lurer litt se...

Klem Mona C

Randi sa...

For en utrolig stilig lekestue da! Synes du har ordnet det veldig fint i stand, skikkelig gjennomført og lekkert. Tøft med alt det røde da; sprekt:) Dette må jo hver enhver liten jentes store drøm? :) Med to gutter i hus, har det ikke blitt noe lekestue her, selv om jeg tror at de begge kunne ha syntes at det var gøy. I sommer skal de få lekestativ/tårn på hytta, det gleder jeg meg til å få på plass. Nyt lørdagskvelden:)
Klem

InstatreffNorge sa...

Mange og mange...hehe... har hvertfall klart å lage ett par på en uke;)
FOR en fantastisk lekestue du har innredet..sukk..kjempenydelig og gjennomført:):)
Vi må komme på besøk en dag, så kan jentene servere oss;)

Kose deg masse videre i helga snuppa;)

Klemmer

Mette sa...

Herlig lekestue. Regner med storebror far komme pa besok og leke han ogsa? :-)

Hege sa...

Så flott den er :) Rødt og hvitt er også en kjempe fin kompinasjon.
Jenta kommer til å stortrives der inne.

Takk for titten.

Klem Hege-Mamma til 3

Mia sa...

Flotte bilder fra et koselig lekehus. Takk for omvisningen :)

Marie S sa...

Den lekestua var kjempe f
Fin! Så pen innredning :) sånn ønsker jeg meg !

Unknown sa...

Så utrolig fin! Gjennomført og kost. Må jo være stor stas ;-)
Moro å følge med på instagram. Fikk jo nesten litt abstinenser i går når det var nede ;-)
Lurer litt på om følger boksen kan ha noe med google + konto å gjøre..? Si i fra hvis du finner ut av det ;-)
I dag har det vært en rar og trist dag. Han som omkom i MC ulykken på Kjøkøy var i venne kretsen vår. Uvirkelig!!

KLEM

Kristin sa...

Åhhhh, kjempefint! Hytter skal være små...barn liker det slik - de er små selv.. :) Vår hytte er for stor... Jaja, ha ei fin ny uke, håper dere har bedre vær enn oss på vestlandet... :)

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Superkoselig lekehus!
Ha en fin fin sommer!

Ida Aleksandra sa...

Den så bare koselig ut.. har alltid ønsket meg et sånt hus. Men jeg får vel vente til det blir egne barn som får det..