mandag 9. april 2012

Mars i bilder

Huff, ja, jeg vet det er litt sent,
men påsken og månedskiftet kom
litt i veien for hverandre her :-)

Gøy å ha slike oppsummeringer,
om ikke annet for en selv,
for dette er jo en slags "dagbok"
og det er veldig greit å gå tilbake
innimellom, for å se når en gjorde hva!


Mars hadde mange kontraster, en dag var det sol og
ganske varmt, og plutselig kom det snø dagen etter...
Vi fikk brukt ski & akebrett, sykler & sparkesykler.
Storebror fikk nye sko, mens mannen fikk ny bil.


Lillesøster feiret bursdagen sin OG hun begynte i barnehagen.
En veldig begivenhetsrik måned for henne, med andre ord.
(Hun var mye syk da, som seg hør & bør ved barnehagestart...)

Vi besøkte gode venner, jeg og storebror hadde filmkveld
og noen helt egne dager, jeg hadde vinnerlykke
og storebror avsluttet hockeyskolen.

Slutten av mars var jo helt eventyrlig, med
over 20 grader flere dager og solen skinte
omtrent hver dag!
Håper april også bringer med seg slik vær!!

God ny uke til dere alle, vi har overlevd påsken
så vidt det var, med penicillin og paracet. Jeg
har hatt ***** vondt, men heldigvis er både
jeg og storebror på bedringens vei. Vi gleder oss
til barnehage og hverdag igjen imorgen!!


7 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Koselig med disse oppsummerings innleggene :)
Håper dere er friske og raske igjen!!
Klem Tove

Annfrid sa...

Koselig oppsumering!

Mange deilige påskebilder, det fristet med ski på beina:-)

Ønsker deg en fin ny uke og så håper jeg dere er blitt friske.

Klem fra Annfrid

Mette sa...

Her er jeg pa plass igjen etter over en uke pa reisefot! Har fatt lest meg opp hos deg og ser det har vaert begivenhetsrikt, selv om ikke alt av den positive sorten. Haper du er blitt bedre na som du har fatt pencilin. Paskebildene var jo bare sa fristende... :-)

top of the moon sa...

Ååååååå for en fin mars dere har hatt!!!! (godt det ikke bare meg som er sen med måneden-som-har-gått-innlegg=)
Måtte april ble like fin

Mona Christin sa...

Mange opplevelser i mars. Og tenk at vi hadde dette lille streif av sommer. April har ikke akkurat fulgt opp, men det er ennå ikke for sent.

Kos deg videre.

Klem Mona C

Inger-Lise sa...

Koselig med sånne oppsummeringsinnlegg synes jeg. :)
Uff, så leit å høre at dere har vært syke i påsken. Godt begynnelsen på påsken deres hørtes veldig koselig ut, når slutten ble litt kjedeligere.
Håper virkelig dere er mye bedre nå.
Stor KLEM

Guttemamma sa...

Koselige bilder og oppsummering! Vi får statse på at sykdomskvoten er oppbrukt nå!!
Klem♥