fredag 20. april 2012

Fin fredag

Fredagene kommer raskere og raskere,
syns jeg. Og gulvene mine blir liksom
aldri rene, uansett hvor mange ganger
jeg støvsuger og vasker.
(Jeg har en mistanke om at barna mine
sammen med mat, har skylden...:-)

Så, etter å ha levert begge barna i barnehagen idag,
fant jeg fram min beste venn, Ergorapido'n og
vaskebøtta. Nå er gulvene støvsugd og jeg har
ligget på alle 4 under spisebordet for å få opp
alle slags matrester. Gulvet er nok rent helt fram til
middag, vil jeg tro:-)


Jeg har også lagt frem denne boken,
med tanke på å legge meg tidlig ikveld
og planelgge litt og drømme meg helt
til New York! Bare 2 uker til avreise idag!!!


Jeg har drukket teen min, i favoritt Green Gate koppen,


mens jeg hørte på verdens morsomste radioprogram.
Misjonen.
Ingen over, ingen ved siden.
Jeg ligger på gulvet og knyter meg i latter,
spesielt liker jeg de lokale nyhetene.
Herlig!!


Det er en deilig kontrast å høre på disse
gutta, istedenfor en meget omtalt rettssak
som er overalt om dagen.
Jeg kobler meg litt bort innimellom, for jeg
klarer ikke å ta alt dette med 22. juli helt
inn over meg. Jeg er rystet og sjokkert,
og mer er det ikke å si om den saken.
Den mannen får nok omtale som han gjør,
og det var vel akkurat det han var ute etter,
var det ikke??



Blomstene mine er ennå ikke døde og
det har tilogmed kommet noen knopper.
*STOLT*


Jeg håper dere har en super fredag og
at helgen blir likeledes.


PS: klikk dere inn til PIA for å kjempe om et
gavekort på Coop. Men dere trenger ikke, altså,
jeg har jo lyst til å vinne det selv:-)

10 kommentarer:

Bustenellik sa...

For en deilig fredag. Et lite øyeblikk skulle jeg ønske at Busteliten var i barnehage ;-)
Misjonen er absolutt bra!
God helg :-)

R-15 sa...

Hey! Kjenner igjen den gulvgreia ;)
Misjonen har jeg ikke hørt, men nå vurderes det sterkt :))

Ha en fin fredag, og -fin helg!

Randi

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin helg :-)

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Sitter her og leser og smiler... det er ikke bare meg som støvsuger i hytt og pine og kjemper for rene gulv tror jeg... Og så rullet jeg nedover siden din og så alt du har vunnet! For en heldiggris! ;)
God helg til deg!
Klem

i mitt lille rekkehus sa...

Har vist samme problemet med smuler og skit som deg, på mine gulv;) hehe.. Har også den gode håndstøvsugeren, helt genialt og bare fly over gulvet med:) Riktig god helg t deg og dine!! Håper gulvene er reine og fine en liten stund..;)

mona sa...

Det blir visst aldri helt rent her heller..
God helg til dere!

Pia sa...

Kjenner til det med skitne gulv. MAn kan sope opp ganske mye under spisebordet til enhver tid... Lykke til i kampen om Coop gavekort;)

Camilla sa...

Jeg elsker min ergorapido ;) særlig med både hund og barn!

Godhelg klem fra meg.

Annfrid sa...

God helg!!
Skjønner hva du mener, tror jeg kunne støvsugd 3 ganger daglig:-), men....
Det er jo verd det.

Klem fra Annfrid

Anonym sa...

Så kjekkt at du vill være med på Give Awayen min,alltid så kjekkt
å oppdage nye blogger,titter gjerne innom bloggen din igjen:)
Vil ønske deg ei finfin helg:)