lørdag 23. juli 2011

SYKT

Det er alt jeg kan skrive fra dagens hendelser...
Mamma jobberi Departementene... Heldigvis har hun ferie nå, så hun satt hjemme og ante ingenting om hva som var skjedd da jeg ringte henne rett etter eksplosjonen.
Lillebror bor også i Oslo, og han var snill nok å sende en melding om at han hadde det bra rett etter eksplosjonen! Er veldig takknemmelig for at han også var et annet sted da det smalt!
Det må jo være en syk person som står bak dette, spesielt den skyteepisoden på Utøya. Hvem er det som plaffer ned ungdommer liksom?? Blir helt matt,jeg, klarer ikke helt å skjønne hva som har skjedd med "lille" Norge...

Skulle egentlig ha postet et innlegg fra bursdagen til småtten idag, men det passet seg liksom ikke helt syns jeg... Det får komme en annen dag!

Mine tanker går idag til de pårørende, håper virkelig politiet har tatt rett mann!

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Uskylde lille Norge...helt uvirkelig. Og dette måtte jo være en terroraksjon med utenlandske aktører og så viser det seg å være en nordmann, "konservativ kristen", som mediene melder...

Hjertebank sa...

Fatter ikke hva som feiler et menneske som greier å jakte og henrette ungdommer på dette viset. Grusomt!