tirsdag 14. juni 2011

Brownies med vri

På bursdagen min lagde jeg brownies.
Men jeg hadde litt ekstra i, etter anbefaling fra lillesøs.
Ingen av oss kan vel ta æren for denne "oppskriften", for hun
hadde fått ideen på 4 stjerners middag, hvor Nicholas Carlie hadde
laget denne til dessert.

Man tar altså en browniespose fra TORO,
3 ss peanøttsmør
& 2 pakker oppskåret Daim.

Man blander så sammen etter anvisning på pakken,
rører så inn peanøttsmøret og Daim'en.
Stek likt som det står på pakken,
og..
nyt resultatet.
Det ble fantastisk godt!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Elsker Toro Brownies, så dette skal prøvest♥

Ha ein fin kveld!
Klem Anita

Maratonjenta sa...

Oh you bad influence you:-)
Trodde Oreokaken min var en kaloribombe, men denne tar nok kanskje kaka:-) Takk for tipset, tenker jeg prøver den ved neste feiring!

Ha en finfin dag, hilsen Maratonjenta!

Randi sa...

Åh, spennende!! Takk for tipset! Har vært litt "fraværende" en stund nå; gratulerer med dagen på etterskudd:) Skjønner at du hadde en flott dag og en fin feiring.
Klem, RM

InstatreffNorge sa...

MmmMMM det så smaskens ut:)

Håper du rekker bloggtreff, det hadde vært kuuuult:)

Nattaklem

Vingesus og Julebrus sa...

Det der har jeg faktisk hørt og lest om flere ganger før denne våren. Kanskje på tide å teste det ut, da!!

Ha en fortsatt fin uke.

: )

Trine sa...

Åååååååå! ;)

Hege sa...

Hørtes utrolig godt ut også...nammis!

Klem Hege

Janet sa...

Oioioi. Den så farlig god ut. Mmmmm.

Tindrande Auge sa...

ojoj dette så ut som snadder!

Karina sa...

Herregud så godt det hørtes ut! Dette må prøves! Passer jo fint at jeg har bursdag om ikke lenge :)

Ha en deilig dag!
Klem Karina

Annfrid sa...

Spennende, det må prøves.

Klem