søndag 5. desember 2010

Snødag/søndag og konsert

I går kveld startet det å snø, og da vi gikk ut denne
morgenen var det kommet noen cm med snø:-)

Småtten var mest fornøyd med å ta fram måkebilen sin igjen, og den
slapp han ikke før det var gått en time. Han løp og løp og måkte og måkte.
Snø er TOPPEN!!!
Småtten og pappa måtte selvsagt teste akebrettet også,
og det suste like fort nedover den bratte stien som i fjor;-)
På ettermiddagen var det duket for julekonsert med barnehagen til småtten.
Dette er nemlig en tradisjon hver jul i denne barnehagen, hvor de fokuserer
mye på musikk. Jeg og mannen satt mest og lo av småtten vår, som ikke helt
klarte å fokusere på det han skulle gjøre.
En smule ukonsentrert, kan man vel kalle ham;-)
Akkurat her sang han og koste seg da ;-)
De lyskasterne over scenen var egentlig mye mer interessante enn det å opptre,
og de bak sang så fint at han sto og betraktet dem i lengre perioder!
Men når han først sang, så sang han virkelig av full hals;-)

Nisselua ble dratt litt opp og ned og ørene ble stående rett ut.
Lenge siden jeg har ledd så mye og kost meg sånn! :-)
Herlige gutten min!
Det må sies at det var utrolig mange flinke barn som
framførte både skuespill, fiolinspill og sanger. Imponerende.
Lurer på den fiolinspillinga og sønnen min om noen år, hehe,
vi får vente i spenning;-)

Neste uke håper jeg blir litt mer rolig enn denne,
selvom jeg har en evaluering av en IOP å skrive
(om du ikke skjønte det, så er det ikke så rart;-)
og juleverksted med klassen min.
Mest sannsynlig blir det tur på Hafjell neste helg også!

Ha en flott ny uke alle sammen!

13 kommentarer:

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Å så mange hærlige uttrykk!!!! Godt du var klar med kameraet!!! Blir gøy å vise ham når han blir stor og har glemt dem igjen!!

Og noen lure bilder må vi jo ha til den ROOOSA (eller kanskjse LYYYSEblå) sangen til konfirmasjonen - ha ha...


Ha en fortsatt flott kveld!
Smil fra tonemor - tilbake etter en liten bloggdvale..

Inger-Lise sa...

Utrolig søte bilder!! Gøy med julekonsert. :)
Og veldig stas med litt mildere vær og ikke minst mer snø. Har vært ute og lekt i dag vi også.
God ny uke, med juleverksted og annen førjulskos.
KLEM

Lynetmor sa...

Hei, så herlige bilder, artige å se he, he. Er ikke alltid det er så lett å konsentrere seg vet du ;-) Ønsker dere en kjempe fin uke, og at den blir litt rolig :-)

Shy sa...

Barnehage med søndagskonsert, den var ny!
Artige bilder :)
Og eg skjønte det med IOP ;)

mona sa...

Hihi, så herlig!!! Skjønner godt at det ikke alltid er så lett å konsentrere seg ;)
Jeg gleder meg til Daniel blir så stor at han skal være med på sånne ting..

ELIN sa...

Alltid moro med snø, og deilig at det ikke er like kaldt lenger. Kjempe sjarmerende bilder av småtten som synger. Godt du fikk foreviget dette :) Ha en flott uke. Klemmer fra Elin

Elin sa...

Hehe for en sjarmør;) Artig å sitte å betrakte sine egne barn når de opptrer, man får til å le litt da ja;)

Ønsker deg en god nystartet uke:)

Klem Ea

by BeaTell sa...

Så artige og koselige bilder!! Virkelig en sjarmør det der ;)

Ønsker deg en flott og kreativ ny uke ;) klem

Mette sa...

Herlige bilder av Smatten!

ha en fin uke!
klem mette

Eline sa...

Åå, så på den søte gutten!
Ha en fortsatt fin mandag.
Stor klem fra Eline og baby

mammaKine sa...

Så mange morsomme uttrykk. Gleder meg til å se Mathias på sine skoleshow. Hihi.
HA en fin kveld, stor klem fra meg :-)

Anonym sa...

Hei snupp;)
Hærlig side du har. Er stadig innom og "følger" med på dere. Vi var også på julekonsert på lørdag.Mathea spilte fiolin og var VELDIG stolt. Om det klang like godt kan vel diskuteres.hehe. Blir Sebastians tur om ett par år;) Blir så bra så;)
Nyt førjuls tiden,den er jo bare magisk slik været er ute nå.
Stor klem fra meg nedi veien. Linn

Hege sa...

Ja,han er superskjønn...all grunn til stolthet av han :o)