onsdag 22. juli 2009

Sjørøverbursdag

Slik så det ut med endel av barna tilstede:
Her er hele gjengen på skattejakt, de minste skjønte ikke noe av det, men de eldste STORKOSTE seg:-) Jeg gjemte en haug med godteposer i en boks nede ved brygga vår og lagde et stort skattekart. De eldste hjalp til med å lese kartet, og til slutt fant vi den. Supergøy og det kommer vi nok til å gjøre et år senere også, når minsten skjønner litt mer.
Her leker noen av gutta ned bilene og garasjen til småtten.
Minsten fikk NOEN biler og traktorer osv. Her leker han med den nye "Lynet McQueen" bilen sin. Den falt i smak kan dere si!

Ser dere at det er en gutt som har hatt bursdag el???
Det tok HELT av med biler, hehe. Jeg øsnket meg klær i str 92 også, men det var det bare ei av venninnene mine som hadde med, hihi. Takk snuppa:-)
Da var bursdagen til småtten ferdig for i år, et helt år til neste gang jeg må finne på noe morsomt i bursdagsfeiring:-) Han fikk enormt med gaver og syns kanskje det ble LITT mange gaver og gav opp sånn midt i pakkehaugen. Jeg ble sittende med endel pakker, hehe. Men det er jo bare moro, jeg får jo ikke så mange gaver på MIN bursdag lengre så:-)
Imorra er det mannen sin dag, tenk at det er et helt år siden 30-årsdagen hans?!?!?!

2 kommentarer:

Line! sa...

Ser ut som det var full fart hos dere ;) Og så mye fint han fikk da. Ordentlig guttebursdag!

Størstepia sa...

Heh, jupp, og det blir sikkert ikke mindre biler de neste årene;-)